Новий преміум-кросовер Voyah Free+ офіційно представлений у Китаї та вже на етапі початку передпродажів. На відміну від попереднього покоління Voyah Free, де 1,5-літровий бензиновий турбомотор виконував виключно функцію генератора для підзарядки тягової батареї, не маючи механічного зв'язку з колесами, нова версія Voyah Free+ отримала цілу низку доопрацювань, які мають наблизити відчуття від керування до традиційного бензинового автомобіля.
Ключовою зміною стало впровадження режиму імітації коробки передач. Під час його активації в салоні вмикається звук, що відтворює поведінку звичайного ДВЗ, а на цифровій панелі приладів з'являється віртуальний тахометр з характерною анімацією та відсічками, що імітують роботу багатоступеневої трансмісії. Такий підхід орієнтований на водіїв, які прагнуть більш емоційного та звичного драйверського досвіду, незважаючи на електричну природу авто.
Ще одним технологічним нововведенням стала поява проекційного дисплея нового покоління. Йдеться про 29-дюймовий екран з підтримкою доповненої реальності, який входить до базового оснащення моделі. Це рішення покликане частково компенсувати відсутність знайомої триекранної панелі, яка є у нинішнього Voyah Free та версії Free 318. Новий дисплей здатен виводити складну візуальну інформацію з навігації та асистентів водія прямо в поле зору.
Кросовер також отримав акустичну систему з підтримкою формату 7.1.4, яка включає 22 динаміки, створюючи об'ємне звучання преміум-рівня. Крім того, в центральному підлокітнику встановлено великий охолоджуваний бокс, а в списку оснащення є і бездротова зарядка потужністю 50 Вт з активним охолодженням. Для пасажирів передбачені екрани з діагоналлю 10,25 і 15,6 дюйма відповідно.
Voyah Free+ продовжує використовувати передові цифрові технології, включно з новітньою системою допомоги водієві Huawei ADS 4.0 та інформаційно-розважальним комплексом HarmonyOS Cockpit 5, що вже раніше були впроваджені в моделі Voyah Free.
Виробництво автомобіля вже розпочалося в Китаї, а офіційний старт передпродажів запланований на 24 червня, коли буде оголошено ціни. Наразі відомі технічні характеристики: базова версія оснащується одним електромотором потужністю 292 к.с., а топова - двома, із загальною потужністю 476 к.с. Ємність тягової батареї становить 43,2 кВт-год, що забезпечує пробіг на електротязі від 190 до 235 км залежно від версії.
Габарити автомобіля - 4915 мм у довжину, 1960 мм у ширину та 1660 мм у висоту, а колісна база складає 2960 мм. Об'єм багажного відділення - 590 літрів, що є цілком конкурентним показником у класі преміум-кросоверів.