Gotion High-Tech представила першу у світі твердотільну батарею Jinshi з рекордною енергоємністю

21:06 20.06.2025
Gotion High-Tech представила першу у світі твердотільну батарею Jinshi з рекордною енергоємністю

Китайська компанія Gotion High-Tech зробила прорив у галузі акумуляторних технологій, презентувавши першу у світі твердотільну батарею нового покоління під назвою Jinshi - що в перекладі з китайської означає «золотий камінь». Розробка, яка раніше існувала лише в рамках лабораторних експериментів, офіційно перейшла до стадії практичних випробувань на дорогах.

Ключовою перевагою акумулятора Jinshi є вражаюча питома енергоємність - 525 Вт-год/кг, що перевищує показники найкращих зразків сучасних літій-іонних батарей. Наприклад, це більше за характеристики передових прототипів від Samsung SDI (500 Вт-год/кг) і майже вдвічі вище, ніж у широко відомих батарей Tesla формату 4680 (близько 244 Вт-год/кг).

Технологія була випробувана на електричному кросовері Exeed Sterra ET, де вона продемонструвала запас ходу до 1000 км, що вдвічі перевищує аналогічний показник у серійних електромобілях Tesla з подібною вагою батареї. Ще одним революційним параметром є швидкість заряджання - лише 6 хвилин, що ставить електромобіль на один рівень із традиційними авто за часом «заправки».

Не менш важливою перевагою є рівень безпеки. Завдяки повністю твердотільній структурі, в акумуляторі відсутній рідкий електроліт, що повністю усуває ризики займання, витоків та вибухів. Це дозволяє виробникові використовувати більш енергоємні матеріали, зокрема літієві та кремнієві аноди, які до цього обмежувалися в застосуванні через ризики стабільності.

Tycho de Feijter, впливовий експерт із китайського автомобільного ринку, підтвердив у своєму акаунті в X, що нова батарея вже проходить реальні випробування на дорогах, а не лише існує в лабораторних умовах.

Варто зазначити, що Volkswagen володіє близько 25% акцій Gotion High-Tech, і саме цей німецький концерн, імовірно, стане першим масовим автовиробником, який почне інтеграцію твердотільних акумуляторів у серійні автомобілі. Це може дати німцям суттєву перевагу в умовах стрімкої електрифікації транспорту. Зважаючи на обмежені можливості власних R&D-підрозділів у більшості автовиробників, аналітики прогнозують широку кооперацію із Gotion, подібну до співпраці, яку сьогодні мають з китайськими гігантами BYD і CATL.


Источник: VOI
Фото: Xinhua
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024