Компанія Changan опублікувала офіційні зображення оновленого ліфтбека Uni-V, що позиціонується як модель 2025 року. Хоча китайські джерела називають її новим поколінням, насправді йдеться радше про другий великий рестайлінг поточної моделі: колісна база залишилася незмінною, а більшість кузовних панелей збережено.
У довжину Uni-V виріс на два сантиметри, а коефіцієнт аеродинамічного опору знизився до 0,27 - головним чином завдяки зміні оформлення передньої частини: тепер замість прихованої решітки встановлено заглушку, подібну до електромобільних рішень. Оновлено передні фари, бампери та зовнішні елементи, зокрема класичні дверні ручки під «зворотний хват» і круглі насадки вихлопної системи.
Модель пропонується у двох візуальних виконаннях - стандартному та спортивному. У другому варіанті з'являються кольорові гальмівні супорти й контрастне оздоблення на бамперах і бокових порогах. Найсуттєвіші зміни відбулися в салоні. Від колишньої багатоярусної панелі в стилі Citro?n не залишилося й сліду. Повністю переосмислено передню панель, центральний тунель, оздоблення дверей та сидіння. Загальна стилістика наближена до конкурентів у класі, однак функціональні аналогові кнопки залишилися на місці.
Цікавою деталлю стала поява кнопки R Drive Mode, хоча її функціонал поки не розкрито. З технічної точки зору змін майже не відбулося: під капотом - той самий 1,5-літровий турбомотор потужністю 192 к.с. або опціональний 2,0-літровий агрегат на 245 к.с. Трансмісія, ймовірно, залишиться незмінною: семиступеневий робот або восьмиступеневий автомат.
Вихід оновленого Changan Uni-V на китайський ринок запланований на літо 2025 року.