У Словаччині старий ВАЗ-2105 продають за 50 тисяч доларів

20:16 14.06.2025
У Словаччині старий ВАЗ-2105 продають за 50 тисяч доларів

На німецькій платформі Mobile.de з'явилося унікальне оголошення: на продаж виставлено Lada Rally VFTS, підготовлену гоночним колективом TBR Racing. За інформацією продавця, йдеться про справжню історичну машину, яка вперше була зареєстрована в лютому 1984 року. Це означає, що автомобіль потенційно брав участь у різноманітних автоспортивних подіях понад чотири десятиліття. Водночас важливо підкреслити, що представлена на продаж конфігурація є новою і в сучасних гонках поки не експлуатувалася.

Продавцем виступає спеціалізований дилер з міста Комарно, що у Словаччині. Відомо, що під капотом авто встановлено 2,0-літровий бензиновий двигун, який розвиває потужність 228 кінських сил. Тяга передається на задню вісь за допомогою секвентальної коробки передач. Особливої уваги заслуговує напис на задньому склі, який вказує на можливого попереднього власника - Роберта Бутора, угорського автоспортсмена-аматора та конструктора, відомого участю в численних регіональних змаганнях. Згідно з наявними даними, ця Lada Rally VFTS неодноразово модернізувалася, змінюючи технічну конфігурацію залежно від вимог гонок.

Вартість автомобіля встановлена на рівні 50 тисяч євро, що наразі робить його найдорожчою моделлю Lada, виставленою на продаж у Європі. Для порівняння, за аналогічну суму в Словаччині можна придбати новий BMW 318d Touring. Попри це, в оголошенні не уточнюється, чи є виставлений екземпляр автентичним ВАЗ-2105 VFTS, зібраним на Вільнюському авторемонтному заводі в період дії офіційної омологації, чи ж перед нами репліка, створена спеціально для участі в національних чемпіонатах з ралі.

Відомо, що оригінальні VFTS - скорочення від Vilniusskaya Fabrika Transportnykh Sredstv - почали випускатися після офіційної омологації Міжнародною автомобільною федерацією (FIA), отриманої в жовтні 1982 року. Ці моделі базувалися на ВАЗ-2105 і призначалися для змагань у рамках Групи B. Вони були легкими, зниженої маси, з розширеними колісними арками, та використовували численні нештатні компоненти. Через малосерійний характер виробництва і спортивну історію машини VFTS користуються значним попитом серед колекціонерів.


Источник: Мотор
Фото: Mobile.de
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024