Саме сьогодні, в день старту культових перегонів «24 години Ле-Ман», Бренд PEUGEOT представляє свій Новий PEUGEOT E-208 GTi. Культова позначка GTi повертається на одному з найуспішніших представників В-класу - електричному PEUGEOT E-208. Знову акцентуючи увагу на позитивних відчуттях від водіння, Новий PEUGEOT E-208 GTi готовий похизуватись найкращими характеристиками на ринку електричних «гарячих» хетчбеків, пропонуючи потужність 280 к.с. та прискорення 0-100 км/год лише за 5,7 секунди.
Сорок років тому Бренд PEUGEOT написав новий цікавий розділ автомобільної історії, представивши «гарячий» хетчбек PEUGEOT 205 GTi. У своєму першому втіленні з двигуном об'ємом 1,6 літра (версія 1984 модельного року), а потім навіть з двигуном 1,9 літра (версія 1986 модельного року), хетчбек PEUGEOT 205 GTi став піонером нової концепції невеликого спортивного хетчбеку, який поєднує виняткову продуктивність та задоволення від водіння зі спортивним, але водночас витонченим дизайном та максимальною універсальністю для щоденного використання.
Протягом чотирьох десятиліть позначення PEUGEOT GTi стало культовим в історії спортивних автомобілів завдяки серії успішних серійних моделей з чудовими динамічними якостями - варто згадати GTi-версії моделей 306, 206, 207, 208 тощо. Крім того, ці автомобілі здобували численні перемоги в автоспорті, особливо в ралі та ралі-рейдах. Тому можна впевнено стверджувати, що логотип GTi - це не просто три літери, а справжня відзнака спортивної досконалості деяких найвідоміших моделей PEUGEOT.
І сьогодні Бренд PEUGEOT готовий написати новий розділ легендарної історії GTi, переосмислюючи ДНК відомої емблеми-логотипу на сучасний лад. Адже PEUGEOT E-208 GTi - це перший 100% електричний представник родини GTi. Він є втіленням сучасного та екологічного задоволення від водіння, він ідеально поєднує унікальну для моделі В-класу потужність та динаміку з винятковою повсякденною універсальністю.
Саме тому Новий PEUGEOT E-208 GTi - це ще більше характеру GTi, ніж будь-коли раніше до цього! Саме тому Бренд PEUGEOT знову готовий дарувати максимальне задоволення від водіння та готовий відкривати нову еру культових моделей PEUGEOT GTi.
Результат роботи інженерів PEUGEOT Sport та дизайнерів Бренду PEUGEOT - Новий PEUGEOT E-208 GTi - пропонує не лише найкращу продуктивність у своїй категорії, але й також справжню французьку елегантність та динамічні акценти. На перший погляд здається, що це дружній, привітний, навіть дещо скромний автомобіль... але кілька деталей одразу привертають увагу автомобільних фанатів, які зможуть все миттєво зрозуміти.
Як і всі GTi-моделі за минулі 40 років, Новий PEUGEOT E-208 GTi вирізняється своєю міцною позицією на дорозі - усе завдяки кузову, заниженому на 30 мм, та розширеній колії коліс: плюс 56 мм попереду та плюс 27 мм позаду. Великі 18-дюймові колісні диски з написом «PEUGEOT GTi» додатково сприяють такому враженню, а перфорована структура колісних дисків натякає на культові колеса з отворами моделі PEUGEOT 205 GTi. Водночас, характерний дизайн слугує важливій меті: ці отвори допомагають охолоджувати гальма.
Широкі колісні арки - ще одна точка, де перетинаються естетики та ефективність. Вони були додатково розширені, щоб прикривати виступаючі колеса, що є прикладом ефективності. Крім того, колісні арки прикрашені червоною лінією - а це вже естетичний натяк на легенду PEUGEOT 205 GTi.
Дизайнерські доопрацювання передньої та задньої частини кузова додатково підкреслюють спортивний вигляд Нового PEUGEOT E-208 GTi. Наприклад, в нижній частині переднього бампера додано ефектний спойлер. А під заднім бампером встановлено спеціальний аеродинамічний дифузор та нову невелику світлодіодну протитуманну фару. Довершують образ чорні глянцеві елементи, що підкреслюють загальну елегантність новинки.
Нарешті, окремо потрібно відзначити яскравий ексклюзивний колір Нового PEUGEOT E-208 GTi: яскраво-червоне забарвлення відсилає нас до культового червоного кольору PEUGEOT 205 GTi.
Насичений червоний колір PEUGEOT GTi також приносить динаміку та енергійність в інтер'єр Нового PEUGEOT E-208 GTi. Наприклад, яскраво-червоні килимки та ремені безпеки одразу створюють спортивну атмосферу в салоні та знову натякають на PEUGEOT 205 GTi.
Спортивний дизайн передніх сидінь з інтегрованими підголівниками шанує дизайн крісел PEUGEOT 205 GTi 1.9 з червоним оздобленням, що простягається через всю подушку та спинку. Водночас, червона сітка з правого боку сидіння натякає на PEUGEOT 205 GTi 1.6.
Дуже компактне кермо, ключовий елемент задоволення від водіння всіх сучасних моделей PEUGEOT, виготовлене з використанням перфорованої червоної шкіри у поєднанні з матеріалом Alcantara та прикрашене центральною емблемою, також червоного кольору.
Від початку динамічна зовнішність оригінального PEUGEOT E-208, до речі один з ключових елементів успіху моделі, полегшила роботу дизайнерів Нового PEUGEOT E-208 GTi. Адже компактний хетчбек PEUGEOT E-208 з його широкими плечовими зонами та короткими звисами став ідеальною основою для створення динамічного та спортивного образу PEUGEOT E-208 GTi, додаткового посиленого завдяки заниженій посадці кузова та розширеній колії коліс.
Новий PEUGEOT E-208 GTi має культовий світловий підпис у формі трьох «кігтів лева», який є характерним для моделі 208: справді вражаючий світловий ефект! Попереду три елементи-смужки інтегровані в бампер, причому образ візуально підсилено фарами Full LED з потрійними оптичними модулями світла. Позаду ліхтарі складаються з трьох елегантних свтілодіодних ліній, що також нагадують «кігті лева» та підкреслюють ширину електромобіля і його міцну позицію на дорозі.
Як і всі моделі PEUGEOT GTi, Новий PEUGEOT E-208 GTi поєднує спортивні риси та природну елегантність. Вишуканість у стилі GTi виражається невеликими червоними акцентами, що вирізняються саме версію E-208 GTi поміж інших варіантів моделі: смужки на решітці радіатора та навколо логотипу PEUGEOT, вставки у фарах та на задньому спойлері, декор колісних арок, виділені передні гальмівні супорти, червоне прострочування по всій передній панелі тощо.
Новий PEUGEOT E-208 GTi був повністю розроблений командами спортивного відділу PEUGEOT Sport у тісному співробітництві з командою дизайнерів Бренду PEUGEOT. Маючи унікальний досвід перемог в різноманітних змаганнях, інженери PEUGEOT Sport подарували найкращі технічні напрацювання для забезпечення найкращої ефективності та потужності. Результат дуже переконливий: Новий PEUGEOT E-208 GTi сьогодні є найпотужнішою моделлю в своєму класі!
Досвід, отриманий командою Бренду PEUGEOT на Чемпіонаті світу з гонок на витривалість (WEC) з гібридними гіперкарами PEUGEOT 9X8, виявився дуже цінним й для розробки PEUGEOT E-208 GTi – наприклад, в питаннях оптимізації терморегуляції та рекуперації енергії. Інженери відділу PEUGEOT Sport також доопрацювали підвіску та гальмами PEUGEOT E-208 GTi. І саме тому презентація новинки в серці французького та міжнародного автоспорту, на одній з найвідоміших гонок «24-годинни Ле-Ману» не є випадковістю: Новий PEUGEOT E-208 GTi втілює спортивний досвід численних перегонів та переносить його для використання на звичайних дорогах.
Потужний електродвигун Нового PEUGEOT E-208 GTi виробляється на заводі в місті Тремері (Tr?mery), на сході Франції. Причому цей завод історично спеціалізувався на виробництві різноманітних двигунів, а тепер займається електричними силовими агрегатами в рамках спільного підприємства Emotors, створеного Концерном Stellantis та компанією Nidec Leroy-Somer.
Бренд вимагав лише найкращого для Нового PEUGEOT E-208 GTi, коли звертався до французьких постачальників-партнерів щодо певних деталей. Прикладом може бути ретельний підбір шини, як фундаментального елементу ефективності й, водночас, продуктивності. Компанія Michelin, давній партнер Бренду PEUGEOT, запропонувала для Нового PEUGEOT E-208 GTi, спеціальні спортивні шини Michelin Pilot Sport Cup 2 у розмірі 215/40-18 (215/40R18).
Бренд PEUGEOT в кожній свої моделі прагне подарувати справжнє задоволення від керування. Йдеться про виняткову потужність, гарні ходові якості, високу продуктивність, приємні відчуття від керування - усі ці особливості ідеально втілює Новий PEUGEOT E-208 GTi.
Новий PEUGEOT E-208 GTi оснащений електродвигуном M4+, який розвиває потужність 280 к.с. та видає вражаючий крутний момент 345 Нм. Таким чином, Новий PEUGEOT E-208 GTi пропонує найкращі динамічні показники серед усіх моделей B-класу: розгін від 0 до 100 км/год лише за 5,7 секунди та максимальна швидкість 180 км/год.
У конструкції Нового PEUGEOT E-208 GTi передбачено диференціалом підвищеного ковзання, який інтегровано в редуктор приводу передніх коліс. Такий диференціал покращує поведінку електромобіля в поворотах та забезпечує гарну маневреність і стабільність руху, навіть при спортивному стилі водіння.
Новий PEUGEOT E-208 GTi оснащений електричним акумулятором CATL загальною ємністю 54 кіловат-години. Оптимізована логіка керування акумулятором та спеціальна система охолодження захищає акумуляторну батарею від перенавантажень під час динамічного, спортивного водіння. Водночас, вдається досягнути високої продуктивності й віддачі енергії для живлення потужного електромотору.
Новий PEUGEOT E-208 GTi пропонує найкраще співвідношення потужності до ваги у своєму сегменті - лише 5,7 кг на 1 к.с. потужності. Це важлива перевага, яку можна максимально використати завдяки численним модифікаціям шасі, внесеним інженерами відділу PEUGEOT Sport.
Наприклад, колія коліс була розширена на 56 мм попереду, а також на 27 мм позаду. Також варто відзначити занижене положенням кузова (-30 мм), нові пружинами та амортизатори, задній стабілізатор поперечної стійкості, шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 та інші доопрацювання. Усе це важливі деталі, які в підсумку дозволяють досягнути ідеального компромісу між ефективністю спортивного водіння та повсякденним комфортом.
Крім того, Новий PEUGEOT E-208 GTi отримав систему ESP зі спеціальним спортивним режимом, який призупиняє допомогу водію для отримання максимально яскравих відчуттів від водіння; наприклад, на закритому гоночному треку.
Відповідно до свого статусу, Новий PEUGEOT E-208 GTi оснащений передніми дисками діаметром 355 мм з фіксованими 4-поршневими супортами, що були розроблені для забезпечення надвисокої та постійної гальмівної сили за будь-яких обставин і умов водіння. Створення цих високоефективних гальм проводилася під керівництвом інженерів відділу PEUGEOT Sport - й саме тому гальмівні супорти червоного кольору мають їх відзнаку досконалості.
Водночас, задні гальмівні супорти є такими ж, як і в оригінального PEUGEOT E-208: адже Новий PEUGEOT E-208 GTi - це не про пусті хвастощі заради хвастощів, а про реальну ефективність.
Передні сидіння Нового PEUGEOT E-208 GTi були розроблені так, щоб забезпечити водію відчуття «єдиного цілого» зі своїм електромобілем. Наприклад, сидіння буквально облягають тіло з боків, а також виділяються інтегрованими підголівниками. Завдяки цьому, сидіння забезпечують ефективну підтримку під час спортивного водіння й, водночас, вони дуже комфортні та практичні у повсякденному житті - саме така універсальність використання є частиною світу PEUGEOT GTi.
Чутливість рульового керування Нового PEUGEOT E-208 GTi була спеціально налаштована так, щоб забезпечити особливо гострі реакції для динамічного водіння. Завдяки спеціальному компактному керму, водій отримує унікальні відчуття від водіння.
Коли водій хоче зануритися у справді спортивну атмосферу - тоді Новий PEUGEOT E-208 GTi вже готовий до цього! Цифрова панель приладів та центральний екран мають червоне оформлення, також додатково пропонуються індикатори продуктивності на окремій сторінці меню.
Фонове підсвічування салону одразу налаштовано на червоний колір (хоча ще пропонується сім кольорів на вибір). Також спортивну атмосферу в салоні створює не лише червоне підсвічування, але й унікальний захоплюючий звук, який буквально пробуджує всі органи чуття. Цей звук може бути активований або вимкнений за бажанням водія.
Завітайте на офіційний український сайт PEUGEOT і дізнавайтесь більше про Бренд, про його унікальну 210-річну історію, про гіперкар PEUGEOT 9X8, про актуальний модельний ряд автомобілів в Україні та навіть про їх наявність на складах дилерів або імпортера.