Компанія Toyota розкрила більше деталей про електричний седан Toyota bZ7 ат інші моделі, створені спільним підприємством GAC-Toyota. Зазначається, що флагманська модель буде оснащена технологіями Huawei та Xiaomi, а також автовиробник збільшить використання штучного інтелекту.
Як зазначає Carscoops, на Toyota Technology Day 2025 в Китаї значна частина уваги була приділена оновленням, однак автовиробник також заявив про рішучі наміри впровадити штучний інтелект та передові технології у свою лінійку, особливо у партнерстві з місцевими технологічними гігантами.
Серед головних анонсів нові версії Highlander та Sienna наступного покоління оснащуватимуться електричними силовими агрегатами з подовженим запасом ходу (EREV). Крім того, Toyota спільно з GAC готують дві нові платформи для автомобілів на нових джерелах енергії (NEV). Також було підтверджено стратегічну співпрацю з китайськими техногігантами Huawei та Xiaomi.
Зазначається, що нові архітектури будуть сумісні з повністю електричними, плагін-гібридними та EREV-установками. Перша буде розроблена для компактних та середньорозмірних авто довжиною до 5 метра, а інша - для флагманських моделей довжиною до 5,3 метра. Першою моделлю, що використає більшу з двох платформ стане Toyota bZ7.
Новинка буде повністю електричним флагманом бренду та конкуруватиме з Tesla Model S. Запуск моделі запланований на перший квартал 2026 року. Вона стане першим автомобілем бренду з силовою установкою Huawei DriveONE, яка поєднує двигун, мікроконтролер та інвертор в єдиний інтегрований блок.
Водночас в салоні седан матиме систему Huawei Hongmeng, яка пропонує оновлений набір програм та варіантів підключення та LiDAR. Японський автовиробник також співпрацюватиме з Xiaomi у сфері технологій в автомобілі, таких як аудіосистема та розумна система взаємодії між передніми та задніми пасажирами за допомогою вбудованих екранів та камер.
Очікується, що в майбутньому моделі спільного підприємства GAC-Toyota будуть оснащені «інтелектуальним цифровим шасі» на базі ШІ. Така система зможе зчитувати дорожню обстановку в режимі реального часу та змінювати характеристики підвіски. Також буде доступна своєрідна «екосистема», що виходитиме за межі автомобілів.
Компанія планує інтегрувати штучний інтелект у такі сфери, як дослідження та розробки, виробництво, контроль якості та логістика. Менш зрозуміло, чи ці інновації потраплять до глобальних моделей Toyota, чи залишаться ексклюзивними для китайського ринку.