У США офіційно представлено нову спеціальну версію пікапа Ford F-150, що отримала назву Lobo. Ця модифікація відходить від традиційного утилітарного характеру моделі та акцентує увагу на дорожній динаміці й стилі. Lobo позиціонується як стрит-трак - заводський тюнінгований варіант, який орієнтовано на шанувальників міського стилю з елементами кастомізації.
Центральна особливість нової версії - занижена задня підвіска, яка опущена на 50 міліметрів порівняно зі стандартною. Це забезпечує більш агресивний профіль, кращу аеродинаміку та відповідну поведінку на асфальтованих дорогах. Додаткові зміни торкнулися переднього аеродинамічного обвісу, нової решітки радіатора, а також специфічних елементів дизайну. Усе це формує характерну естетику Street Truck - напрямку, популярного серед американських фанатів кастомізованих пікапів.
Пакет Lobo доступний виключно для комплектації STX з атмосферним 5,0-літровим V8, що розвиває 406 к.с. та 556 Нм крутного моменту. Силовий агрегат працює в парі з 10-ступеневою автоматичною трансмісією. Привод - повний, і попри спортивні налаштування, тягові характеристики залишаються на рівні базової моделі. Водночас, слід зазначити, що для бездоріжжя Lobo менш придатний через зменшений кліренс.
Вартість пакета Lobo становить 4695 доларів США, а загальна ціна такого F-150 - близько 60 тисяч доларів. Замовити модель можна лише у варіанті з подовженою (так званою «двійною») кабіною.
Візуально F-150 Lobo легко впізнати за зміненими фарами, переробленим капотом із вентиляційними отворами, світлодіодною смугою передніх денних вогнів, логотипами Lobo на крилах, 22-дюймовими дисками антрацитового кольору та характерним заводським оздобленням з елементами антихрому. Кольорова гама обмежена до п'яти відтінків: чорного, білого, сірого, червоного та синього.
Попри зовнішні зміни, жодних механічних модифікацій силового агрегату або підвищення продуктивності не передбачено. Це підтверджує позиціонування Lobo саме як візуального та естетичного пакета, що додає стилю, але не змінює технічних характеристик. Він фактично розглядається як заводська альтернатива тюнингу для тих, хто хоче одразу отримати персоналізовану версію культового пікапа, не вдаючись до послуг сторонніх ательє.
Переглянути цей допис в Instagram