Майстри американської компанії RSR Project завершили рестомод на базі класичного Porsche 911 1986 року, і тепер цей автомобіль оцінено у приблизно 375 000 доларів. Символічно випустивши черговий проєкт у дусі легендарних гоночних версій RSR, вони заново вдихнули життя в оригінальну естетику та дух цієї моделі, одночасно підтримавши її характер сучасними технічними рішеннями.
Процес відновлення починається з ретельного відбору автомобілів 1984-1989 років випуску, виключно з гальванізованим кузовом, без корозії чи аварійної історії. Потім кожен Porsche повністю розбирають - демонтують мотор, коробку передач, підвіску, скло та інтер'єр.
У цьому конкретному випадку кузов отримав ексклюзивне фарбування у виразні кольори Gulf - яскравий «Gulf Blue» з помаранчевими акцентами в дусі класичних кольорових схем Moteurs 1973 року .
Під капотом розташовано атмосферний оппозит-шестициліндровий двигун, об'єм якого був збільшений з 3,2 до 3,4 літра, що дозволило досягти приблизно 235 кінських сил; крім того, інженери встановили нові розподільні вали, переналаштували електроніку та оновили програму управління мотором . У парі з ним працює п'ятиступенева механічна коробка - і все це зроблено задля справжнього драйверського досвіду, який люблять поціновувачі оригінальної їзди, а не музею автомобілів.
Більше уваги також приділено підвісці та гальмам: встановлено модернізовані амортизатори Bilstein з новими втулками, а також систему чотирьохпоршневих гальмівних супортів. На автомобіль встановлено диски 15" у стилі Fuchs, обгорнуті шинами Michelin TB-15, що зберігає класичний вигляд і забезпечує сучасну керованість.
Кожен Porsche, який надходить на рестомод, проходить докорінне відновлення: кузов отримує анодовані крила, новий капот, спліттер і характерний «ducktail» - спойлер, який асоціюється з гоночними версіями RSR. Інтер'єр відрізняється ретельно підібраними матеріалами: шкіра, тканина в принт тартан, оновлена панель приладів, дах, дверні карти - усе виконано з повагою до оригіналу і з увагою до деталей. Додатково доступна поліпшена система кондиціювання повітря, хоча клієнти не завжди замовляють її, прагнучи зберегти мінімалізм спортивного автомобілю.
Кожен автомобіль будується в індивідуальному порядку, відповідно до побажань власника, і на його виготовлення витрачається від 12 до 15 місяців. Вартість рестомоду стартує з 375 000 доларів, що значно нижче ціни оригінальних RSR 1973 року, яка може сягати мільйонів, однак гарантує справжній гоночний характер і можливість активного використання на дорозі.