Volkswagen планує відродити модель Touran

23:42 11.06.2025
Volkswagen планує відродити модель Touran

Інформація про те, що Volkswagen готує повернення до сегмента компактних мінівенів у форматі електромобіля, підтверджується з новою силою. За даними британського видання Autocar, концерн працює над електричним MPV, який, ймовірно, стане наступником Touran - популярної моделі, що впродовж двох поколінь була наріжним каменем сімейної лінійки VW на європейському ринку. Новинка має зайняти проміжну нішу між хетчбеком Golf і культовим ID.Buzz, пропонуючи водночас компактність, універсальність і сучасні технології.

Нова модель нині проходить внутрішнє концептуальне оцінювання, і її зовнішній вигляд та компонувальні рішення можуть бути натхненні відразу кількома ретро-концептами Volkswagen минулих років. Йдеться, зокрема, про Bulli 2011 року та Budd-e 2016 року, останній з яких був збудований на ранній версії платформи MEB - саме тієї, яка сьогодні лежить в основі всієї електромобільної лінійки Volkswagen.

Очікується, що новий MPV отримає компактніші габарити порівняно з ID.Buzz, буде легшим, доступнішим за ціною, але з аналогічною увагою до практичності, модульності салону та ергономіки. Це дає йому потенціал для значного комерційного успіху, зокрема на європейському та китайському ринках, де наразі панують SUV, але зберігається попит на простір і багатофункціональність, особливо в сегменті сімейних автомобілів і корпоративного транспорту - наприклад, у таксопарках Німеччини, які традиційно цінують MPV за їхню зручність і місткість.

На даному етапі не розкрито остаточного дизайну нової моделі, але зовнішній вигляд ймовірно буде відображати традиційні риси компактних мінівенів Volkswagen, такі як висока лінія даху, вертикальний профіль кузова, короткі звіси та пласка підлога - усі ці елементи спрямовані на оптимізацію внутрішнього простору. У якості натхнення згадуються також серійні моделі минулого - Touran Mk2 і Golf SV 2014 року, які поєднували практичність і стриманий дизайн.

Орієнтиром для розмірів може слугувати концепт Budd-e, довжина якого складала 4597 мм, що приблизно на 70 мм довше, ніж у Touran другого покоління, і на 124 мм коротше за ID.Buzz зі стандартною колісною базою. Це свідчить про амбіцію компанії створити щось проміжне за габаритами, але не за змістом.

Volkswagen також розглядає оновлену платформу MEB+ або навіть перспективну SSP, яка стане основою для майбутніх поколінь електромобілів концерну. Щодо силових агрегатів, очікуються акумулятори ємністю від 60 до 80 кВт·год, а також одномоторна передньопривідна конфігурація з можливістю додаткового двомоторного повного приводу, що дає змогу охопити ширший спектр клієнтських запитів.

З технічної точки зору, новинка також має шанс впровадити нові рішення у компонуванні салону, зокрема розсувні двері та гнучку архітектуру сидінь, щоб конкурувати з новітніми електричними MPV-суперниками, як-от Zeekr Mix. І хоча чинний ID.Buzz орієнтований на преміальних споживачів, нова модель, навпаки, націлена на практичні сім'ї, які шукають функціональний, доступний та добре продуманий електромобіль для щоденного використання, без зайвої гламуризації.

Touran, що вперше побачив світ у 2003 році, протягом двох поколінь став однією з найуспішніших моделей Volkswagen у Європі, з понад 2,6 мільйонами проданих одиниць по всьому світу. Попри те, що в останнє десятиліття його затьмарили кросовери, Touran залишається в пам'яті покупців як еталонний MPV свого часу. Тож не дивно, що Volkswagen розглядає можливість повернення до цієї ідеї у повністю електричному форматі.

Якщо компанія ухвалить остаточне рішення, виробництво нової моделі може розпочатися вже у 2027 або 2028 році, і, згідно з останніми тенденціями у стратегії бренду, вона цілком імовірно отримає традиційну назву Touran, що ознаменує переосмислення класичного імені у відповідності до електричного майбутнього концерну Volkswagen.


Источник: Autocar
Фото: Volkswagen
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024