Компанія Genesis робить ставку на гібриди

22:56 11.06.2025
Компанія Genesis робить ставку на гібриди

Південнокорейський преміум-бренд Genesis, який стрімко зміцнює свої позиції у світовому автопромі, готується до значного розширення модельної лінійки завдяки впровадженню нового покоління гібридних силових установок. Про це та інші стратегічні плани компанії розповів в інтерв'ю Манфред Харрер, один із провідних топменеджерів марки, який очолює напрямок розробки спортивних моделей Genesis.

Хоча бренд Genesis вважається відносно молодим, він уже зарекомендував себе як серйозний гравець у сегменті преміальних авто, де естетика, комфорт і технології поєднуються з динамічними характеристиками. І тепер компанія має намір зробити черговий крок уперед, запустивши окремий суббренд під назвою Magma, який зосередиться на створенні високопродуктивних, але водночас вишуканих автомобілів.

Одним із ключових напрямків розвитку стане впровадження передових гібридних технологій, зокрема як традиційних гібридів, так і EREV-систем (extended range electric vehicles) - електромобілів з двигуном-генератором, що збільшує запас ходу. За словами Харрера, робота над цими силовими установками вже перебуває на активній стадії розробки, і хоча компанія ще не називає точні строки запуску, вже зрозуміло, що йдеться про комплексне технічне оновлення з урахуванням преміального позиціонування Genesis.

«Це дійсно передова технологія, яка чудово відповідає нашій філософії розкоші», - зазначає Харрер. - «Ми розглядаємо EREV як логічне продовження шляху до повної електрифікації. Такий автомобіль поєднує відчуття водіння електромобіля - миттєву реакцію, високий крутний момент і вільний простір у салоні - з впевненістю великого запасу ходу, який дозволяє не залежати від інфраструктури зарядних станцій».

Він також наголосив, що перша модель з подібною архітектурою буде спеціальною версією Genesis GV70, орієнтованою на ринок Північної Америки - регіону, де досі домінують великі позашляховики та де наявність ДВЗ як резервного джерела енергії може бути вирішальним аргументом.

Ще однією важливою перевагою EREV Харрер назвав здатність буксирування - можливість, яка досі залишається слабким місцем у чисто електричних авто.

«Водій такого автомобіля не змушений обирати між екологічністю і практичністю. Ми хочемо, щоб наш клієнт мав усе - комфорт, потужність, дальність і функціональність», - підкреслив він.

Окрім гібридних трансмісій, інженери Genesis активно працюють над новою платформою для електромобілів наступного покоління, яка не лише забезпечуватиме збільшений запас ходу, а й підтримуватиме EREV-конфігурації. Також очікується впровадження нової системи векторизації крутного моменту, яка забезпечить кращу керованість і точність реакцій незалежно від швидкості.

«Нам доводиться працювати з обмеженнями, які диктує маса акумуляторів. Але завдяки новим рішенням у компонуванні, балансуванні та налаштуванні приводів, ми зможемо компенсувати ці недоліки. Наприклад, установка потужніших задніх електродвигунів або використання шин різного типу на передній і задній осі - все це вже враховується на етапі інженерної розробки», - пояснив Харрер.

У рамках суббренду Magma першою моделлю стане спортивна версія Genesis GV60, яка продемонструє новий рівень динаміки, налаштувань підвіски та прискорення. Що стосується флагмана бренду, седана G90, Харрер підтвердив, що команда вже працює над його наступною ітерацією:

«Нас чекає не просто оновлення, а справжній технологічний стрибок. Ми модернізуємо не лише електроніку, але й трансмісійні рішення. Розглядаються гібридні та повністю електричні версії, що дозволить ще краще відповідати вимогам сучасного преміум-класу».


Источник: Carscoops
Фото: Genesis
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024