Ще до офіційної прем'єри електричний Porsche Cayenne нового покоління уже встиг голосно заявити про себе, встановивши рекорд траси для SUV-класу на престижних змаганнях із підйому на пагорб British Championship Hillclimb, що проходили на легендарній трасі Шелслі-Уолш у Великій Британії. Попри те, що модель усе ще перебуває на стадії передсерійного тестування, прототип нового електрокросовера не лише взяв участь у заїзді, але й здобув перемогу у своєму класі, обійшовши всіх конкурентів з помітною перевагою.
Проїхати трасу довжиною 914 метрів електричному Cayenne вдалося за 31,28 секунди, що одразу на чотири секунди швидше за попередній рекорд серед повноприводних автомобілів підвищеної прохідності. За кермом прототипу перебувала професійна автогонщиця Габріела Жилкова, яка виступає за заводську команду Porsche у Формулі E. Це досягнення стало не лише маркетинговим сигналом, а й справжньою демонстрацією технічної спроможності нової моделі у реальних умовах навантаження.
Візуально автомобіль з'явився на трасі у камуфляжному виконанні, однак не приховував своєї електричної природи - на кузові чітко проглядалися написи Cayenne, виконані в неоновому стилі, а ліврея загалом витримана у футуристичній електротематичній палітрі. Це свідчить про те, що бренд свідомо використав цей публічний виступ як передпоказ майбутньої електричної флагманської моделі, залишаючи технічні подробиці за лаштунками.
Цікаво, що цей змагальний дебют відбувся на тлі повороту в електричній стратегії Porsche. Ще кілька років тому у Штутгарті серйозно розглядали варіант повної відмови від ДВЗ у модельному ряді Cayenne, окрім культового 911, прогнозуючи, що до 2030 року до 80% продажів складатимуть саме електромобілі. Проте актуальна ринкова ситуація змусила переглянути ці плани. Тепер компанія готується до паралельного розвитку одразу двох напрямів: з одного боку - створення повністю електричної версії Cayenne, а з іншого - продовження виробництва актуального покоління з V8, орієнтованого на традиційних шанувальників марки.