Bentley готує екстремальну версію Continental GT

21:54 11.06.2025
Bentley готує екстремальну версію Continental GT

Британський виробник розкішних автомобілів Bentley знову звертається до своєї гоночної спадщини, і, схоже, готує чергову високопродуктивну версію купе Continental GT, здатну перевершити навіть найпотужніші серійні моделі бренду. Про це свідчать шпигунські світлини закамуфльованого прототипу, поміченого поблизу знаменитої німецької траси Нюрбургринг, яка вже давно слугує полігоном для випробувань надпотужних спортивних авто.

Прототип, очевидно, є передсерійною версією нової модифікації на базі Bentley Continental GT Speed, яка наразі є флагманом серед дорожніх купе компанії. Проте зовнішній вигляд тестового зразка свідчить про ще радикальніший підхід до динаміки, аеродинаміки та візуального сприйняття. Тестовий автомобіль має матове чорне лакофарбове покриття, яке додає агресивності, а також масивний задній спойлер, перероблений задній дифузор і чотири хромовані патрубки вихлопної системи, що є типовими атрибутами моделей з позначенням RS або Supersports - іменування, яке Bentley вже використовувала для надшвидких версій у попередніх поколіннях.

Цікаво, що попередня генерація Continental Supersports, яка дебютувала ще у 2017 році, оснащувалася шестилітровим двигуном W12, який розвивав 710 кінських сил і 1017 Нм крутного моменту. Тодішнє купе могло розігнатися до 100 км/год за 3,4 секунди, а максимальна швидкість сягала 336 км/год, що робило його найшвидшим Bentley свого часу.

На цьому тлі нинішній Continental GT Speed, представлений у гібридному виконанні, також демонструє вражаючу динаміку. До його складу входить чотирилітровий V8 з двома турбокомпресорами, який сам по собі видає 600 к.с. і 800 Нм, а також електромотор потужністю 190 к.с. (140 кВт), живлення для якого забезпечує батарея ємністю 25,9 кВт-год. Сумарна віддача цього гібридного тандемa становить 782 к.с. і 1000 Нм, що дозволяє повнопривідному купе досягати 100 км/год за 3,2 секунди. Максимальна швидкість - 335 км/год. При цьому автомобіль здатен рухатися виключно на електротязі, з запасом ходу в електричному режимі до 81 кілометра - показник, рідкісний для авто такого класу.

Нова, ще не представлена версія - найімовірніше під назвою Supersports або RS - може отримати подальше підвищення потужності або ж спеціалізоване налаштування шасі, орієнтоване на трекову експлуатацію. Присутність автомобіля на Нюрбургринзі, що є найвибагливішою трасою у світі для тестування ходових якостей, лише підтверджує цю гіпотезу. Візуальні ознаки - включно з новими вентиляційними прорізами, змінами в компонуванні переднього бампера та потенційно карбоновими деталями - натякають на прагнення Bentley знизити вагу і покращити аеродинаміку.

Офіційної інформації про технічні характеристики або дату прем'єри нової моделі Bentley поки що не надано. Однак враховуючи активні тестування на публічних дорогах і гоночному треку, дебют цієї новинки може відбутися вже найближчими місяцями.


Источник: Carscoops
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024