Китайський автомобільний виробник BYD оголосив про плани з експорту свого нового семимісного кросовера з гібридною силовою установкою за межі внутрішнього ринку. Йдеться про модель BYD Sealion 8, яка є міжнародною версією великого SUV, відомого у Китаї під назвою Tang L. За межами КНР автомобіль буде пропонуватися виключно як plug-in гібрид, хоча на батьківщині представлений також у повністю електричній модифікації. Географія поставок охоплює одразу кілька ключових ринків, зокрема Австралію та країни Європи, що свідчить про серйозні глобальні амбіції бренду.
У базовій конфігурації Sealion 8 DM-i оснащений турбованим бензиновим двигуном об'ємом 1,5 літра, який розвиває 150 кінських сил і 220 Нм крутного моменту. Двигун внутрішнього згоряння працює у парі з електромотором потужністю 272 к.с. та обертовим моментом 315 Нм, який встановлено на передній осі. Живлення електродвигуна здійснюється від тягового акумулятора ємністю 19 кВт-год. Завдяки такій конфігурації кросовер розганяється до 100 км/год за 8,6 секунди, що є цілком прийнятним результатом для великого сімейного автомобіля.
Водночас, більш потужна версія під назвою Sealion 8 DM-p отримала ту саму бензинову «четвірку» об'ємом 1,5 л, однак комплектується вже двома електродвигунами: до переднього додано задній мотор на 192 к.с. із моментом 360 Н-м, що перетворює автомобіль на повноприводний. Крім того, модель оснащено збільшеною батареєю на 35,6 кВт-год, що суттєво підвищує запас ходу на електротязі. Цей варіант демонструє значно динамічніші характеристики: розгін до 100 км/год займає всього 4,9 секунди, що ставить його в один ряд із деякими спортивними кросоверами.
Хоча виробник поки не наводить повного комбінованого запасу ходу для обох версій, відомо, що виключно на електротязі Sealion 8 може подолати до 150 км без запуску двигуна внутрішнього згоряння (за умови використання більшої батареї). Це ставить модель у вигідне становище порівняно з гібридними SUV від Hyundai та Kia. При цьому середнє споживання пального у змішаному циклі становить близько 5,6 літра на 100 кілометрів, що також відповідає сучасним стандартам економічності.
До комплектації нового кросовера входить фірмова система напівавтономного водіння BYD DiPilot 300, яка базується на 12 камерах, 12 ультразвукових сенсорах та лідарі, що забезпечує точне розпізнавання дорожньої ситуації й підтримку високого рівня безпеки під час руху.
Модель побудована на новітній платформі BYD Super e-Platform, яка підтримує мегаватну зарядну архітектуру. Завдяки цьому Tang L / Sealion 8 є однією з перших моделей бренду, які сумісні зі супершвидкими зарядними станціями. За офіційними даними, лише 5 хвилин заряджання дозволяють додати енергії, достатньої для подолання до 400 км шляху. Водночас компанія BYD вже планує створення національної мережі з 15 тисяч подібних станцій швидкої зарядки по всьому Китаю, що має кардинально змінити ситуацію з інфраструктурою електротранспорту у найближчі роки.