Вперше електрична вантажівка перетнула Ла-Манш на поромі

18:47 11.06.2025
Вперше електрична вантажівка перетнула Ла-Манш на поромі

Міжнародна логістична компанія Kuehne+Nagel, у партнерстві з Renault Trucks та оператором морських перевезень P&O Ferries, здійснила перше в історії перевезення великовантажним електромобілем через Ла-Манш із використанням поромного сполучення. Ця подія є вагомим кроком на шляху до глибокої декарбонізації європейської вантажної логістики та підтверджує практичну придатність електричних вантажівок у міждержавних перевезеннях на далекі відстані.

Маршрут першого в світі комерційного рейсу, здійсненого повністю електричним 40-тонним автопоїздом, розпочався на базі Kuehne+Nagel у британському графстві Дербішир, в районі Іст-Мідлендс. Тягач Renault Trucks E-Tech T, оснащений новітньою електросиловою установкою, вирушив звідти до французького міста Ам'єн, де відбулося вивантаження товару, повторне завантаження та підзарядка тягача. Після завершення логістичних процедур у Франції електровантажівка вирушила у зворотний шлях. Загальна протяжність маршруту в обидва боки склала понад 1100 кілометрів, що стало не лише логістичним, а й технологічним досягненням.

У рамках цього історичного рейсу електровантажівка перетнула Ла-Манш за маршрутом Дувр - Кале на борту порома компанії P&O Ferries, оснащеного гібридною енергетичною установкою. Завдяки цьому рівень викидів вуглекислого газу під час морського етапу перевезення було скорочено на 40% у порівнянні з традиційними дизельними поромами, що стало ще одним важливим елементом зниження вуглецевого сліду в міжнародних вантажоперевезеннях.

Представники Renault Trucks зазначають, що дана подія - це не просто демонстрація можливостей електричної вантажної техніки, а доказ того, що стало можливим повноцінне міждержавне комерційне перевезення без використання двигунів внутрішнього згоряння. Такий прорив у поєднанні з гібридною поромною логістикою демонструє ефективну взаємодію технологічних рішень у наземному та морському транспорті, що відкриває нові перспективи для сталого розвитку всієї галузі.

Варто наголосити, що Renault Trucks E-Tech T - це важка електрична вантажівка, створена для великотоннажних перевезень на довгі дистанції, яка не поступається дизельним аналогам ні у вантажопідйомності, ні у прохідності. Вона може працювати у складі автопоїздів загальною масою до 44 тонн, а за правильного планування маршруту та використання інфраструктури для заряджання - забезпечує стабільну і безперебійну логістику навіть у міжкраїновому форматі.


Источник: Renault Trucks
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024