«Латиноамериканський» Peugeot 2008 розчарував на краш-тесті

19:38 06.06.2025
«Латиноамериканський» Peugeot 2008 розчарував на краш-тесті

Кросовер Peugeot 2008, зібраний в Аргентині та призначений для південноамериканського ринку, провалив краш-тест за методикою Latin NCAP. За підсумками оцінювання він отримав лише одну зірку з п'яти можливих, продемонструвавши незадовільний рівень пасивної та активної безпеки. Як зазначають експерти організації, концерн Stellantis має потенціал для виробництва значно безпечніших автомобілів, однак, схоже, свідомо економить на безпеці моделей, призначених для південноамериканського ринку.

Згідно з результатами випробувань, захист дорослих пасажирів у цьому кросовері оцінили на 42%, захист дітей - на 59%, захист пішоходів і вразливих учасників дорожнього руху - на 54%, а ефективність систем допомоги водієві - на 56%. Ці показники значно нижчі за середні стандарти безпеки.

Під час фронтального удару Peugeot 2008 показав відносно прийнятний рівень захисту голови та шиї водія, однак грудна клітка водія і зона колін переднього пасажира були визнані вразливими.

Бічний удар машина витримала краще, однак удар об стовп, який є обов'язковим для таких випробувань, взагалі не проводився. Причина в тому, що модель у стандартній комплектації не має бічних подушок безпеки, і за вимогами Latin NCAP у такому разі тест на боковий удар об стовп не проводиться. Це серйозний недолік, що свідчить про брак базового захисту у випадку одного з найнебезпечніших типів зіткнень.

У базовій версії Peugeot 2008 оснащений кріпленнями ISOFIX для дитячих автокрісел, однак переднє пасажирське сидіння не дозволяє встановити дитяче сидіння, оскільки відсутня можливість деактивувати фронтальну подушку безпеки. Така конструктивна особливість суттєво знижує рівень гнучкості використання автомобіля для сімей із дітьми.

Окрему стурбованість викликає і низький рівень захисту пішоходів. Найнебезпечнішими виявилися зони навколо передніх стійок кузова, які при зіткненні можуть спричинити серйозні травми.

Latin NCAP також відзначає, що деякі системи активної безпеки, якими може бути оснащений Peugeot 2008, як-от утримання автомобіля в смузі руху чи виявлення транспортних засобів у сліпих зонах, не враховувалися під час підрахунку балів. Причина в тому, що ці функції є лише опцією, або ж не відповідають мінімальним технічним вимогам протоколу оцінювання.

Генеральний секретар Latin NCAP Алехандро Фурас наголосив, що ситуація з Peugeot 2008 - не виняток, а частина системної проблеми, пов'язаної з якістю і рівнем безпеки південноамериканських моделей концерну Stellantis. Він також підкреслив, що конкуренти на місцевому ринку, зокрема Nissan Kicks Play, Hyundai Creta та Volkswagen T-Cross, демонструють значно кращі результати і мають вищі рейтинги безпеки, включно з п'ятизірковими оцінками. Водночас автомобілі Stellantis, виготовлені для європейського ринку, суттєво перевершують за результатами краш-тестів свої аналоги для Південної Америки, що, за словами Фураса, є тривожним і неприйнятним трендом.


Источник: Latin NCAP
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024