Автопоїзд подолав заднім ходом 124,7 км і потрапив до Книги рекордів Гіннеса

23:21 05.06.2025
Автопоїзд подолав заднім ходом 124,7 км і потрапив до Книги рекордів Гіннеса

Водійська майстерність, особливо у сегменті важких вантажоперевезень, давно вважається критично важливою навичкою, проте іноді вона може ще й стати підґрунтям для встановлення світових рекордів. Нещодавно на трасі Motorsport Arena Oschersleben у федеральній землі Саксонія-Ангальт відбулася подія, яка вже увійшла до історії - офіцер збройних сил Німеччини Марко Хеллґреве встановив новий світовий рекорд, подолавши на електричному сідловому тягачі Mercedes-Benz eActros 600 без зупинок 124,7 км заднім ходом. Це досягнення офіційно зафіксовано у Книзі рекордів Гіннеса як найдовший у світі безперервний маршрут заднім ходом на вантажному автопоїзді.

Видатний результат Хеллґреве став можливим не лише завдяки його високій водійській кваліфікації, а й завдяки технічному оснащенню самого eActros 600. Заїзд тривав 6 годин і 27 хвилин, протягом яких автопоїзд здолав 476 поворотів на кільцевій трасі, яка нараховує 14 крутих віражів. За словами учасників проєкту, критично важливу роль у цьому досягненні відіграла система камер MirrorCam, що замінює традиційні зовнішні дзеркала. Ця інноваційна технологія забезпечує значно ширше поле зору, зменшує сліпі зони та дає можливість точніше контролювати маневрування навіть під час складних рухів заднім ходом, що й було вирішальним фактором при встановленні нового рекорду.

До цього абсолютного досягнення світовим рекордом залишався результат 2020 року - 89 кілометрів заднім ходом на дизельній вантажівці. Однак електричний eActros 600, що належить до нового покоління комерційного транспорту концерну Daimler Truck, не лише перевершив попередній рекорд, а й продемонстрував на практиці надійність та функціональні переваги електричних тягачів у складних умовах експлуатації. За інформацією виробника, eActros 600 - це сідловий тягач із тяговими акумуляторами великої ємності, призначений для перевезень на далекі відстані, і його інженерна концепція включає не лише силову ефективність, а й безпеку руху, адаптацію до інфраструктури та передові системи підтримки водія.

Рекорд встановлювався з дотриманням усіх умов і регламенту представниками Книги рекордів Гіннеса. З технічної точки зору, автопоїзд складався з сідлового тягача eActros 600 і напівпричепа, загальною довжиною 16,6 метра. Сукупна маса автопоїзда склала 40 тонн, а рух заднім ходом здійснювався в стандартному дорожньому режимі без будь-яких допоміжних модифікацій.


Источник: Daimler Truck
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024