Менше ніж за місяць до офіційного дебюту компанія Nissan оприлюднила нові фотографії та технічні подробиці електромобіля Leaf третього покоління. Згідно з попереднім анонсом на чеському сайті виробника, прем'єра моделі відбудеться 18 червня 2025 року. Найбільш помітною зміною стане не просто оновлений дизайн, а повна трансформація формату: тепер Leaf більше не буде класичним хетчбеком - він стане купеподібним кросовером із сучаснішою зовнішністю та розширеним функціоналом.
Третє покоління Nissan Leaf створено на платформі CMF-EV, яка вже використовується для електричного кросовера Ariya. Нова модель значно додала в габаритах, а кліренс став вищим у порівнянні з попередником, що підтверджує зміну концепції на кросоверний тип кузова. Це також підкріплюється динамічнішими та обтічнішими лініями, що суттєво покращили аеродинамічні характеристики авто.
Відповідно до офіційної інформації, коефіцієнт аеродинамічного опору у нової моделі становить 0,26 для ринків Японії та США, а в європейській версії навіть знижено до 0,25. Для порівняння, у нинішнього покоління Leaf цей показник становить 0,28. Досягнути таких показників вдалося завдяки вдосконаленій формі зовнішніх дзеркал і спеціально сконструйованим колесам, які мінімізують опір повітрю.
Інтер'єр нового Leaf поки офіційно не продемонстровано, проте в компанії вже підтвердили, що салон зазнав суттєвого оновлення. Насамперед, це стосується нової мультимедійної системи з сучасним дисплеєм і цифрової панелі приладів. Ще однією інноваційною особливістю стане електрохромний панорамний дах, який може затемнюватися повністю або окремими секціями за бажанням водія або пасажирів.
Виробництво третього покоління Nissan Leaf буде налагоджено на заводі в британському місті Сандерленд. Це підтверджує намір компанії продовжувати розвиток електромобілів саме в Європі. За даними виробника, за п'ятнадцять років від початку випуску моделі у світі було продано понад 700 тисяч електромобілів Nissan Leaf першого та другого поколінь. Саме цей досвід, як зазначають у компанії, став основою для подальшого розвитку електромобільної лінійки з урахуванням нових ринкових вимог і клієнтських очікувань.