Очікування на новий електричний седан Xiaomi SU7 в Китаї сягнуло рекордних строків: за даними видання CarNewsChina, деяким покупцям доведеться чекати автомобіль майже рік. Якщо точніше, клієнти, які замовлять модель SU7 у версії Pro 3 червня 2025 року, отримають свої машини лише в квітні або навіть у травні наступного року, що означає період очікування від 329 до 350 днів. Основною причиною залишається надзвичайно високий попит на електроседан, який значно перевищує виробничі можливості компанії.
Ще після старту продажів у березні 2024 року термін очікування складав понад 25 тижнів, і з того часу він постійно зростав. Станом на червень 2025 року для найпопулярнішої комплектації він вже досягнув 50 тижнів, тобто майже року.
Особливо довго доведеться чекати на версію SU7 Pro, яка оснащується 295-сильним електродвигуном на задній осі та літій-залізо-фосфатною батареєю (LFP) ємністю 94,3 кВт-год. Цей варіант має заявлений запас ходу до 830 кілометрів та коштує 246 000 юанів, що еквівалентно приблизно 33 900 доларам США за поточним курсом. Термін очікування на цю версію складає ті самі 329-350 днів.
Клієнтам, які обирають базову версію SU7, доведеться чекати дещо менше - від 287 до 308 днів, тобто від 41 до 44 тижнів. Цей варіант має батарею на 73,6 кВт-год та продається за 215 900 юанів, що становить приблизно 29 800 доларів США. Відповідно, запас ходу в нього менший, хоча точних цифр на цей момент виробник не уточнює.
Найшвидше, за нинішніх умов, можна отримати флагманську версію SU7 Max, яка має систему повного приводу та електроустановку потужністю 663 к.с. У ній використовується трійна батарея типу NMC на 101 кВт-год. Цей варіант, який коштує 299 900 юанів або приблизно 41 300 доларів США, можна отримати протягом 245-266 днів після замовлення, що еквівалентно 35-38 тижням.
На горизонті немає жодних передумов до скорочення строків очікування. Хоча компанія Xiaomi раніше анонсувала розширення виробничих потужностей та будівництво другого заводу в Пекіні, з'ясувалося, що нове підприємство буде задіяне не для виробництва SU7, а для збирання іншої моделі - кросовера Xiaomi YU7, дебют якого на китайському ринку очікується вже цього літа.
Отже, збільшення обсягів виробництва SU7 наразі відтерміновується, що лише посилює тиск на чергу замовлень і унеможливлює скорочення строків постачання в найближчій перспективі.