Mazda EZ-60, що змінює відтінок, надійшла в китайські автосалони

23:03 01.06.2025
Mazda EZ-60, що змінює відтінок, надійшла в китайські автосалони

Mazda офіційно розпочала постачання свого нового електричного позашляховика EZ-60 до дилерських центрів по всьому Китаю. Автомобіль, розроблений у рамках стратегічного партнерства з китайською компанією Changan Auto, уже доступний для демонстрації в автосалонах Пекіна, Шанхаю, Гуанчжоу, Ченду та інших великих міст. Це перший масштабний крок Mazda у сегменті електрокарів, орієнтований спеціально на ринок Китаю, який залишається одним із найдинамічніших і конкурентних у світі.

Серійна версія EZ-60 зберігає основні елементи дизайну концепткара Arata, вперше представленого торік, зокрема фірмові функціональні повітроводи в задніх стійках, які поліпшують аеродинаміку. Особливу увагу привертає новий варіант фіолетового кольору кузова, що змінює відтінок залежно від кута освітлення, завдяки спеціальним пігментам. Інтер'єр автомобіля відповідає преміальному рівню: вигнутий 26,45-дюймовий сенсорний дисплей поєднаний з голографічним проекційним екраном на 100 дюймів, який створює розширену реальність для водія. Сидіння, обтягнуті шкірою Nappa, мають функції підігріву, вентиляції та навіть масажу, що підкреслює прагнення Mazda до поєднання інновацій і комфорту.

Для китайського ринку Mazda запропонувала дві версії силових установок. Повністю електричний варіант використовує електромотор потужністю 190 кВт у поєднанні з літій-залізо-фосфатною батареєю від компанії CATL. Ця версія здатна долати до 600 км на одному заряді відповідно до китайського циклу CLTC і підтримує швидку зарядку з напругою 800 вольт. Альтернативний варіант із розширеним запасом ходу поєднує менш ємну батарею з 1,5-літровим бензиновим двигуном, що виконує роль генератора. У такій конфігурації загальний запас ходу перевищує 1300 км, що стало однією з головних причин інтересу китайських покупців саме до цієї модифікації.

Особливістю Mazda EZ-60 стало глибоке врахування специфіки китайського ринку. Автомобіль має підтримку голосових команд кількома регіональними діалектами та повну інтеграцію з популярними локальними сервісами, зокрема WeChat. Системи безпеки були адаптовані до умов китайських доріг: алгоритми розпізнавання пішоходів і велосипедистів були вдосконалені, а в конструкції кузова використано значну частку надміцної сталі, що підвищує загальну пасивну безпеку автомобіля.

З моменту відкриття бронювання в квітні Mazda отримала понад 20 тисяч попередніх замовлень на EZ-60. Попит виявився особливо високим на версію з розширеним запасом ходу, що свідчить про зростаючу потребу китайських споживачів у практичних рішеннях із довгим інтервалом між заправками чи підзарядками. Умови китайського ринку, на якому щомісяця з'являються десятки нових моделей, роблять такий рівень зацікавленості винятковим для бренду, який донедавна не мав потужної присутності в електромобільному сегменті.

Перші поставки автомобілів покупцям у Китаї заплановані на серпень 2025 року. Mazda підтвердила, що планує вийти з цією моделлю на глобальні ринки, починаючи з 2026 року. Для продажу за межами Китаю EZ-60 буде модернізовано і представлено під назвою Mazda CX-6e. Це рішення підкреслює нову стратегію компанії щодо електрифікації модельного ряду і націленість на міжнародну експансію в сфері електромобілів.


Источник: CarNewsChina
Фото: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024