Японський стартап KG Motors представив ультрадоступний електромобіль, який уже викликав неабиякий інтерес на внутрішньому ринку. Новинка під назвою mibot mini EV є одномісним мікрокаром довжиною всього 250 сантиметрів, орієнтованим виключно на міські поїздки. Незважаючи на надзвичайно компактні розміри, автомобіль демонструє доволі пристойні характеристики: запас ходу сягає 100 км, а максимальна швидкість становить 60 км/год.
Найвражаючішим є цінник - лише 7 тисяч доларів США. Це робить mibot вдвічі дешевшим за найпопулярніший електромобіль у Японії, Nissan Sakura. Засновник стартапу Кадзунарі Кусунокі впевнений, що низька вартість, економічність і простота обслуговування зроблять цю модель ідеальним рішенням для щоденних поїздок у щільній міській забудові. При цьому конструкція автомобіля навмисно легка й спрощена, аби мінімізувати виробничі та експлуатаційні витрати.
Переглянути цей допис в Instagram
На перших етапах продажів KG Motors уже отримала 2250 попередніх замовлень, які планує виконати до березня 2027 року. Хоча ця цифра може здатися скромною на тлі глобальних обсягів, у контексті японського ринку це суттєве досягнення: для порівняння, Toyota продала лише 2000 електромобілів на внутрішньому ринку за весь 2024 рік.
Попри це, електромобілі в Японії досі не мають масового визнання. За словами Кусунокі, така ситуація частково зумовлена скептицизмом у суспільстві, який сформувався на тлі заяв самої Toyota. Японський автогігант неодноразово підкреслював, що повна електрифікація - це не єдиний шлях, і активно розвиває альтернативні технології, зокрема гібриди та водневі двигуни. У результаті в країні сформувалася досить обережна громадська думка щодо повноцінного переходу на електромобілі.
Переглянути цей допис в Instagram
Тим не менш, запуск mibot mini EV може стати поштовхом до зміни ринку. Доступність, зручність і новий підхід до персонального транспорту в умовах густонаселених міст дають KG Motors шанс стати новим драйвером популяризації електротранспорту в Японії.