Xiaomi втрачає по 900 доларів на кожному електрокарі SU7

23:30 29.05.2025
Xiaomi втрачає по 900 доларів на кожному електрокарі SU7

Компанія Xiaomi оприлюднила фінансову звітність за перший квартал 2025 року, в якій вперше офіційно розкрито масштаби збитків від продажів дебютного електромобіля Xiaomi SU7.

За три місяці підрозділ Xiaomi EV зазнав збитків у розмірі 500 мільйонів юанів, незважаючи на суттєвий обсяг поставок - близько 76 тисяч одиниць. У середньому кожен проданий седан приніс понад 6500 юанів (близько 900 доларів США) збитку, що підкреслює складнощі початкового етапу виходу на ринок електромобілів.

Утім, керівництво корпорації наголошує, що така ситуація - типова для ранньої стадії масштабного виробництва, і вже зараз динаміка вказує на значне покращення.

У 2024 році середні втрати на кожен автомобіль становили близько 9200 доларів США, тож менш ніж за рік компанії вдалося скоротити цей показник удесятеро. Зменшення витрат досягнуто завдяки оптимізації виробництва, ефективнішому ланцюгу постачання та економії на масштабі.

Голова компанії Лу Вейбінг заявив, що у Xiaomi вже бачать стабільне зростання замовлень і впевнені у швидкому виході на прибутковість.

Особливу надію покладають на майбутній електричний кросовер YU7, який ще не вийшов у продаж, але вже демонструє втричі вищий попередній інтерес, ніж SU7 на аналогічній фазі запуску. Цей попит може стати ключовим фактором фінансового перелому в історії автомобільного напряму Xiaomi.


Источник: CarNewsChina
Фото: Xiaomi
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024