Toyota офіційно представила дві фінальні версії легендарного спорткара GR Supra, які стануть завершальним акордом для моделі п'ятого покоління на ринку. Обидві модифікації - GR Supra Final Edition та GR Supra Lightweight Evo - будуть випущені обмеженим тиражем лише для Європи та Японії. Загальна кількість - 300 екземплярів, що ще більше підкреслює унікальність та колекційну цінність прощального випуску.
Спеціальна версія GR Supra Lightweight Evo створена на базі стандартної комплектації з механічною трансмісією та 3,0-літровим рядним шестициліндровим турбодвигуном потужністю 340 к.с. У конструкції шасі були впроваджені оновлення, які покращують керованість: зокрема, переналаштовано підвіску, адаптивні амортизатори, встановлено додаткову розпірку днища та змінено геометрію розвалу коліс для кращого зчеплення у поворотах. Додаткові аеродинамічні елементи - карбоновий спойлер, нові вентиляційні отвори на крилах, а також ковані матово-чорні 19-дюймові диски в комплекті з шинами Michelin Pilot Super Sport - роблять зовнішній вигляд більш агресивним.
Салон цієї версії витримано в чорно-червоній гамі з використанням алькантари та спортивних ременів безпеки, що підкреслює динамічний характер моделі. Однак з технічного боку Lightweight Evo залишився ідентичним базовій версії GR Supra - головні зміни зосереджені на керованості й дизайні.
Значно глибше технічно модифікована GR Supra Final Edition, яка отримала форсований до 429 к.с. двигун, розроблений на основі агрегата від BMW Z4. Збільшення потужності досягнуто завдяки новим налаштуванням керування двигуном, каталізатору зі зниженим протитиском, переробленій системі впуску, а також титановій вихлопній системі Akrapovic. Завдяки цим доопрацюванням крутний момент зріс до 570 Нм, що забезпечує суттєво поліпшену динаміку у порівнянні зі стандартною версією. Підвіска також була допрацьована - встановлені регульовані амортизатори, активний диференціал та розширено кут розвалу коліс, що позитивно вплинуло на керованість у швидкісних поворотах.
Кузов Final Edition вирізняється вентильованим капотом, антикрилом, карбоновим сплітером і патрубками, а в салоні встановлено спортивні карбонові сидіння Recaro Podium CF з комбінованим оздобленням: водійське крісло - в червоній алькантарі, пасажирське - в чорній, з відповідними червоними ременями безпеки й вставками з карбону.
Обидві версії створені з акцентом на віддану спільноту шанувальників Supra та символізують завершення життєвого циклу моделі у її сучасному вигляді, водночас залишаючи двері відкритими для майбутніх поколінь.