За результатами аналізу реєстрацій легкових автомобілів в Україні за період з січня по квітень 2025 року, в уподобаннях українських водіїв щодо кузовів зберігаються чіткі тенденції, а в деяких сегментах - відбулися важливі зрушення.
До вибірки увійшли усі нові легкові транспортні засоби, що були вперше зареєстровані в Україні в зазначений період, та вживані (до яких включено внутрішні перепродажі та імпорт із-за кордону). Варто зазначити, що автомобілі типу «фургон» - це здебільшого моделі на кшталт Volkswagen Caddy чи MB V-Class. І хоч вони могли б потрапляти до групи LCV (малого комерційного транспорту), проте оскільки у їхніх свідоцтвах про реєстрацію зазначено «легковий», тож вони увійшли до цієї статистики. Натомість частина пікапів, повна маса яких перевищує 3500 кг або у їхніх СПР вказано «вантажний» сюди не потрапили, але оскільки це не наймасовіші сегменти, істотного впливу на загальну картину ці моменти не матимуть.
Уперше за тривалий період кросовери посіли перше місце в структурі продажів уживаних легкових авто, випередивши седани буквально на одну соту відсотка (29,09% проти 29,08%). Це символічна, але показова зміна у споживчих пріоритетах.
Далі - хетчбеки (18,8%), універсали (12,5%), мінівени (5,1%) та фургони (4,1%).
Найменше обирають купе (0,9%), кабріолети (0,2%) і пікапи (0,18%).
У сегменті нових авто ситуація ще виразніша. Кросовери склали понад 72% усіх зареєстрованих нових машин у 2025 році. Жоден інший тип кузова навіть не наблизився до такої частки.
На другому місці - седани (10,7%), далі - хетчбеки (6,1%) та універсали (5%).
Мінівени та фургони тримаються в межах 2-3%, а купе, пікапи та кабріолети разом ледь досягають 0,5%.
Сучасний ринок підтверджує тренд: все більше українців обирають практичні, універсальні за призначенням автомобілі. Кросовери вже давно стали символом універсальності, простору й «всюдихідності» - і це чітко відображено як у продажах нових, так і в обігу вживаних авто.
Водночас інші кузовні форми - хоч і мають свого покупця - поступово відходять на другий план.