У Китаї нове покоління кросовера BMW X3 зіткнулося з несподівано низьким попитом. За офіційними даними, у квітні 2025 року на китайському ринку було продано лише 2742 автомобілі цієї моделі. Це вкрай низький показник у порівнянні з головними конкурентами в тому ж сегменті. Наприклад, за той самий період було реалізовано 9082 одиниці Audi Q5L та 8807 автомобілів Mercedes-Benz GLC. Більше того, навіть Volvo XC60 і Cadillac XT5, що традиційно поступаються BMW за обсягами продажу, продемонстрували кращі результати.
Низький попит виявився настільки суттєвим, що вже через кілька місяців після старту продажів дилери в Китаї почали надавати значні знижки на новий BMW X3. Ці знижки подекуди перевищують 70 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно 10 тисячам доларів США. У результаті базову версію кросовера тепер можна придбати за 280 тисяч юанів (приблизно 38,9 тисячі доларів США), тоді як офіційна рекомендована вартість становить 349 900 юанів (понад 48 тисяч доларів США). Ще три роки тому за таку суму в Китаї можна було придбати лише модель BMW X1, тож нинішня ситуація виглядає як приклад безпрецедентної цінової корекції для автомобіля класом вище.
Наразі не існує чіткої відповіді на питання, чому китайські покупці стримано сприйняли новий BMW X3. Одне з припущень полягає в тому, що покупці уникають придбання абсолютно нової моделі, яка з'явилася на ринку лише нещодавно і, можливо, ще має певні конструктивні або програмні «дитячі хвороби». Також існує ймовірність, що потенційних клієнтів відштовхнула конкуренція з боку інших преміум-брендів або ж посилення позицій китайських виробників, які активно просувають власні сучасні електромобілі за більш конкурентними цінами.
На тлі зростання тиску з боку місцевих марок та нестабільності споживчого попиту, BMW наразі змушена фактично демпінгувати вартість моделі, яка ще донедавна позиціонувалася як одна з флагманських у своєму сегменті. Чи допоможе агресивна цінова політика врятувати репутацію та продажі BMW X3 на ринку КНР - покаже лише час.