Власники Deepal обурилися рекламою через інформаційно-розважальні системи їхніх автомобілів

18:35 28.05.2025
Власники Deepal обурилися рекламою через інформаційно-розважальні системи їхніх автомобілів

Бренд електромобілів Deepal, що належить китайській автомобільній корпорації Changan, опинився в центрі гучного скандалу після того, як близько 480 тисяч власників автомобілів цієї марки виявили на екранах мультимедійних систем своїх машин автоматичну рекламну вставку, яка з'являлася без попередньої згоди користувачів. Йдеться про 5-секундну рекламу з просуванням знижкового купона на 10 000 юанів (приблизно 1400 доларів США) для нової моделі Deepal S09, що з'являлася на дисплеї центральної консолі одразу після запуску автомобіля.

Інцидент стався 27 травня, і саме цього дня власники моделей Deepal масово почали публікувати в соціальних мережах повідомлення про небажану рекламу, яку вони побачили в салоні своїх авто. Один із користувачів написав:

«Я був просто в шоці, коли завів машину сьогодні вранці. Це абсолютне безсоромство!»

Подібних реакцій з обуренням і нерозумінням стало настільки багато, що ситуація швидко набула розголосу в китайському інформаційному просторі, викликавши серйозну хвилю критики на адресу бренду.

Компанія Deepal Automotive була змушена оперативно відреагувати на масове невдоволення та вибачитися перед громадськістю, визнавши помилковість свого рішення. В офіційній заяві зазначено, що мета кампанії полягала в інформуванні клієнтів про наявність ексклюзивної пропозиції, оскільки, за словами представників бренду, чимало власників авто відвідували дилерські центри, навіть не знаючи про надану знижку. У компанії наголосили, що не мали наміру втручатися у користувацький досвід і шкодують, що рекламне повідомлення сприйнялося як порушення особистого простору.

«Ми щиро вибачаємося за спричинені незручності. Ми визнаємо, що такий підхід зашкодив враженням від водіння. У майбутньому ми більше не будемо використовувати інформаційно-розважальні системи автомобілів для поширення подібних рекламних повідомлень», - наголосили в офіційному коментарі Deepal.

Окремо публічно вибачився генеральний директор бренду Ден Ченхао, який зазначив, що особисто зустрічався з клієнтами протягом вихідних та дізнався, що близько половини з них справді не знали про можливість отримати ексклюзивну вигоду в розмірі 10 000 юанів.

«Я доручив нашій команді активніше інформувати клієнтів про цю перевагу. Це була моя помилка, і я прошу вибачення, сподіваючись на ваше розуміння», - заявив він.

Скандал навколо Deepal викликав ширшу дискусію у Китаї щодо меж допустимого використання цифрових систем в автомобілях для комерційних цілей. Деякі користувачі порівняли подію з серіалом Black Mirror, зауваживши, що вторгнення реклами у приватний простір автовласників, тим більше через керовану на відстані мультимедійну платформу, ставить під загрозу цифрову етику в автоіндустрії.

Водночас критики нагадують, що саме подібні функції «поштового» оновлення і контролю за контентом, що транслюється на екранах сучасних автомобілів, давно стали предметом занепокоєння як у користувачів, так і серед правозахисників у сфері цифрових прав. Скандал з Deepal підсвічує актуальну проблему конфіденційності в епоху «розумних» авто, де автовиробники все частіше намагаються перетворити інформаційні панелі в додаткові маркетингові платформи.


Источник: CarNewsChina
Фото: Weibo
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024