Hyundai оголосила про підвищення цін на свої автомобілі в США

18:29 27.05.2025
Hyundai оголосила про підвищення цін на свої автомобілі в США

Південнокорейський автовиробник Hyundai Motor офіційно оголосив про підвищення цін на свої автомобілі на ринку Сполучених Штатів Америки, яке набуде чинності з 2 червня 2025 року. Це рішення стало прямим наслідком запровадження нових імпортних мит, які були введені урядом США навесні цього року: з 3 квітня почали діяти 25% мита на ввезені автомобілі, а з 3 травня - аналогічні 25% мита на автозапчастини. Як підкреслює компанія, це перше підвищення цін, яке напряму пов'язане з новою тарифною політикою американської влади. Hyundai раніше зобов'язалася не переглядати вартість своїх моделей до початку червня, однак після зміни умов на ринку була змушена змінити стратегію.

У своєму офіційному коментарі компанія зазначає, що уважно стежить за розвитком ринкової ситуації та в подальшому не виключає перегляду цінової політики залежно від торгово-політичної динаміки. Спочатку в Hyundai сподівалися на результати переговорів між урядом Південної Кореї та США, які могли б призвести до скасування або пом'якшення митних обмежень. Проте, як стало зрозуміло з перебігу подій, чітких домовленостей досягнуто не було, а загострення невизначеності в сфері торгівлі, а також поступове скорочення складських запасів на території США змусили Hyundai діяти на випередження.

Раніше компанія мала достатні запаси автомобілів у дилерських центрах США, що дозволяло уникати термінового коригування цін. Однак через обмеження на нові поставки, зростання витрат і загальний тиск на логістику, ситуація змінилася. У зв'язку з цим компанія більше не може стримувати зростання вартості і змушена адаптуватися до нової економічної реальності.

Очікується, що нові ціни торкнуться практично всього модельного ряду Hyundai на американському ринку, включно з найпопулярнішими кросоверами, такими як Tucson і Santa Fe, а також седанами Elantra й Sonata. На фоні загальної торговельної напруги Hyundai виявилася не єдиною компанією, яка стикається з необхідністю перегляду цінової політики. Раніше про аналогічні рішення вже оголосили такі виробники, як Ford, Subaru та Ferrari, які також змушені реагувати на підвищення мит США.

Компанія Hyundai підтвердила, що в подальшому буде адаптувати свою стратегію до динаміки попиту й змін у регуляторному середовищі, проте на даний момент підвищення цін залишається єдино можливим інструментом компенсації витрат.


Источник: ITHome
Фото: Hyundai
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024