Серійна версія ультра-розкішного Maextro S800 прибула до дилерів

16:12 27.05.2025
Серійна версія ультра-розкішного Maextro S800 прибула до дилерів

Ультрапреміальний седан Maextro S800, створений новим підрозділом Huawei Harmony Intelligent Driving у рамках запуску бренду Maextro, вже почав надходити до автосалонів по всьому Китаю, ще до офіційного старту продажів, запланованого на 30 травня 2025 року. Як повідомляє джерело CarNewsChina, перші фотографії демонстраційної моделі в білому кольорі вже з'явилися в мережі, викликавши значний резонанс серед автоентузіастів і потенційних покупців.

Maextro S800 є представницьким флагманським седаном, який, згідно з інформацією виробника, коштуватиме від 1 до 1,5 мільйона юанів, що в перерахунку складає приблизно від 138 700 до 208 000 доларів США. Постачання замовлених автомобілів мають розпочатися невдовзі після офіційного дебюту моделі. Седан створений на цифровій платформі Tuling Longxing, яку розробила сама Huawei, й буде доступний у двох силових конфігураціях - як повністю електричний варіант, так і у версії з розширеним запасом ходу (EREV). Завдяки габаритам 5480 мм у довжину, 2000 мм у ширину та 1536 мм у висоту з колісною базою 3370 мм, Maextro S800 навіть перевищує розміри флагманського Mercedes-Maybach S-Class, чим виробник відкрито підкреслює свою амбіцію змагатися у найвищому сегменті ринку.

Інтер'єр новинки вражає поєднанням інновацій і розкоші. У салоні встановлено три великі дисплеї, а також гігантський 70-дюймовий екран із підтримкою штучного інтелекту, що формує мультимедійний простір нового покоління. Оздоблення салону виконане з натурального дерева та шкіри наппа, а компоновка передбачає лише чотири індивідуальні місця, що акцентує на персоналізації та комфорті кожного пасажира. Кожне сидіння має функцію відкидання, розсувні електропідніжки, складні столики, холодильник, систему фонової підсвітки та навіть декоративну систему стелі «зоряне небо» з адаптивним верхнім освітленням.

Щодо силових установок, модель пропонується з дво- або тримоторними електроприводами потужністю від 480 до 864 кінських сил. У версії з розширеним запасом ходу використовується 1,5-літровий турбований бензиновий двигун у парі з акумулятором ємністю 63,3 кВт-год. Цей акумулятор підтримує надшвидку зарядку за технологією 6С, що дозволяє зарядити батарею з 10 до 80% приблизно за 10,5 хвилини. Повністю електричний варіант, у свою чергу, оснащується акумулятором на 94,4 кВт-год, що забезпечує до 702 кілометрів пробігу за циклом CLTC.

У технічному плані Maextro S800 є втіленням сучасних цифрових технологій. Система автономного водіння DriveSense 2.0, розроблена Huawei, взаємодіє з мережею Starlink 5G+ і використовує батарею нового покоління QuantumSafe 2.0. На кузові автомобіля розміщено 32 зовнішні сенсори, серед яких - чотири лідари з роздільною здатністю 192 лінії. Завдяки цьому система підтримує широкий спектр функцій безпілотного керування, зокрема автоматичну зміну смуги, об'їзд перешкод, екстрене реагування на дорозі, інтелектуальне паркування й допомогу в тісних міських умовах.

Окремої уваги заслуговує функція керування усіма чотирма колесами, що у поєднанні з можливістю бокового руху під кутом до 16 градусів дозволяє великому седану досягати неймовірно малого радіуса повороту - лише 3,8 метра. Це забезпечує неабияку маневровість, що особливо важливо для таких габаритних автомобілів у щільному міському русі.

Як повідомили в компанії Huawei, лише за один тиждень кількість попередніх замовлень на Maextro S800 перевищила 10 000 одиниць, що свідчить про надзвичайно високий інтерес до новинки з боку заможних покупців і є свідченням успішного старту бренду Maextro. Це також демонструє серйозні наміри Huawei не просто вийти на ринок преміальних авто, а й стати одним із лідерів у сегменті ультралюксових технологічних седанів нового покоління.


Источник: CarNewsChina
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024