Китайська компанія Nio офіційно представила оновлені моделі електромобілів ET5 і ET5 Touring, які розроблялися з прицілом на глобальний, зокрема європейський ринок. Виробник заявляє про понад 500 удосконалень у порівнянні з попередньою версією. Попри збереження загальної архітектури, нові модифікації отримали оновлений дизайн екстер'єру, модернізований салон, покращене програмне забезпечення та нові опції, що суттєво підвищують комфорт і безпеку водіння.
Оновлені електромобілі ET5 і ET5 Touring легко відрізнити від попередників завдяки новим багатопроменевим фарам і денним ходовим вогням на світлодіодах, які отримали більш виразний дизайн. Капот став візуально легшим через зміну його форми, а в оздобленні екстер'єру з'явилися глянцеві чорні елементи, що надають кузову більш спортивного вигляду. Також Nio представила нові 20-дюймові колісні диски з оригінальним дизайном та аеродинамічними вставками, які сприяють зниженню опору повітря. Колірна палітра стала багатшою: седан тепер доступний у новому відтінку Sunset Purple (ліловий), а універсал - у сріблястому Moonlight Silver.
В інтер'єрі обох моделей також відбулися суттєві зміни. Центральний дисплей збільшено до 15,6 дюйма, і тепер він AMOLED-типу, що забезпечує глибший контраст і кращу якість зображення. Раніше екран був вертикально орієнтований і меншого розміру. До цього додано 50-дюймовий проекційний дисплей доповненої реальності, цифрове дзеркало заднього виду, а також нові варіанти кольорового оздоблення салону - «перлове», сіре та фіолетове. У сидіннях з'явилися нові подушки з високоеластичної піни, що забезпечує підвищений комфорт під час тривалих поїздок. Оновлено й шумоізоляцію: завдяки використанню ламінованого скла стало значно тихіше в салоні, а панорамний дах тепер фільтрує до 99% ультрафіолетових променів, що особливо важливо в умовах жаркого клімату або тривалих подорожей.
Системи активної безпеки працюють на новому 5-нм процесорі Shenji NX9031, який є власною розробкою Nio. Він аналізує дані від лідару, 4D-радара та 29 різних сенсорів, створюючи точну модель дорожньої ситуації в реальному часі. Вперше з'явилася система утримання в смузі, яка може прогнозувати дії інших водіїв, що значно підвищує загальний рівень безпеки. Компанія також пообіцяла, що вже у червні оновить програмне забезпечення «по повітрю», додавши нові функції до системи допомоги водію.
Обидві версії - седан і універсал - мають повний привод. Електрична силова установка складається з двох електромоторів сумарною потужністю 490 к.с. (700 Нм крутного моменту): передній мотор видає 204 к.с., а задній - 286 к.с. Батарейна лінійка залишилася незмінною: доступні акумулятори ємністю 75 і 100 кВт-год, що забезпечують пробіг до 585 км для седана і до 550 км для універсала за китайським циклом CLTC. Крім того, компанія пропонує найбільший акумулятор на 150 кВт-год лише в оренду, причому короткострокову. З таким акумулятором електрокари здатні проїхати до 1055 км, хоча варто враховувати, що це максимальне значення за умовами місцевого циклу, який є менш суворим, ніж європейський WLTP.
Ціна оновленого седана ET5 стартує з позначки 298?000 юанів, що еквівалентно приблизно 41?100 доларів США. Водночас, якщо обрати варіант із орендованою батареєю, вартість автомобіля знижується до 228?000 юанів (близько 31?400 доларів), а щомісячна плата за акумулятор становить 728 юанів (приблизно 100 доларів США). Вартість універсала ET5 Touring поки що не оголошена офіційно.