Американська компанія Rivian готується до публічних випробувань нового компактного електрокросовера R2. На початку цього року стартап розпочав пробне виробництво моделі в межах етапу валідації дизайну, а тепер готує автопарк прототипів до виходу на дороги. Усі ці машини вкрито яскравим камуфляжем, натхненним корпоративною культурою Rivian, природними текстурами та рухами, що мають передати дух дослідження й відкритості, а не приховати дизайн.
Як пояснив старший директор з дизайну екстер'єру Rivian Джонатан Щупак, мета такого оформлення - не ховати нову модель, як це було в традиційних автовиробників, а сигналізувати про початок нової фази: підготовки до реального тестування R2. За його словами, команда хотіла зробити щось веселе, динамічне й трохи загадкове - щось таке, що змусить людей придивитися ближче і зацікавитися.
Традиційно автовиробники намагалися максимально довго приховувати дизайн нових моделей до їхнього офіційного дебюту. Для цього вони використовували камуфляжну плівку, обклеювання і спеціальні накладки. Але сьогодні цей підхід змінюється, особливо серед нових гравців ринку. Замість того щоб щось ховати, компанії використовують камуфляж як творче полотно. Така практика стала популярною під час розробки Tesla Cybertruck, коли варіанти плівок не лише стали елементом візуального стилю, а й започаткували прибутковий напрям кастомізації серед власників.
Rivian застосовує подібний підхід вже не вперше - торік компанія тестувала автомобілі другого покоління у яскравому камуфляжі, а тепер пішла ще далі з R2. Цей електрокросовер було офіційно представлено ще понад рік тому, тому візуальна відкритість не суперечить стратегії бренду. Навпаки - вона підкреслює його готовність взаємодіяти з ринком і аудиторією. Щупак уточнив, що хоча певні елементи дизайну ще можуть бути змінені перед запуском серійного виробництва, яскравий камуфляж вже виконує роль публічного сигналу: Rivian розпочала валідаційні процеси в рамках підготовки до дорожніх випробувань.
Очікується, що перші постачання R2 розпочнуться наступного року. Ця модель створюється на основі нової платформи з поліпшеною електронною архітектурою. Rivian використовує елементи живлення формату 4695 від LG Energy Solution, силові модулі для інверторів - від Infineon, а нові електродвигуни Maximus компанія розробила власноруч для зменшення витрат і підвищення ефективності.
R2 стане стратегічною моделлю для Rivian, орієнтованою на масовий ринок. На відміну від дорожчих R1T і R1S, цей електрокросовер має забезпечити компанії вищу конкурентоспроможність і ширше охоплення у найдинамічнішому сегменті ринку електромобілів.
Everyone wave back to Gear Guard in the comments ?
— Rivian (@Rivian) May 22, 2025
To learn more about our R2 development fleet and their wraps, check out our latest blog! https://t.co/jqhnObo3UH pic.twitter.com/4qyljo3GmC