У Китаї компанія Chery несподівано презентувала нову, найдоступнішу версію кросовера Tiggo 7, яка оснащується механічною коробкою передач. Це вперше після тривалої перерви, коли модель отримала ручну трансмісію в оновленому поколінні, причому йдеться про модифікацію з турбомотором, а не спрощеним атмосферним двигуном, як це часто трапляється у бюджетному сегменті.
Нова комплектація Chery Tiggo 7 із 6-ступеневою механічною коробкою передач заснована на базовій версії автомобіля й не має візуальних відмінностей від дорожчих варіантів. Автомобіль комплектується 17-дюймовими легкосплавними дисками, що зберігають загальний стиль моделі. Головною зміною стало вилучення варіатора, завдяки чому вдалося суттєво знизити вартість машини. Ціна нової модифікації становить лише 69 900 юанів, що еквівалентно приблизно 9,7 тисячі доларів США. Це робить її однією з найдешевших у своєму сегменті: лише базовий Geely Coolray залишається дешевшим, однак він менший за габаритами і має атмосферний двигун, що поступається за динамічними характеристиками.
При цьому нова версія Chery Tiggo 7 зберегла під капотом 1,5-літровий турбований чотирициліндровий двигун потужністю 156 кінських сил та крутним моментом 230 Нм. Завдяки встановленню «механіки» не лише знизилась ціна, а й трохи покращилися технічні показники. Зокрема, витрата пального скоротилася на 0,25 літра на кожні 100 кілометрів і тепер становить 7,5 літра в змішаному циклі, а максимальна швидкість зросла на 2 км/год, досягнувши 188 км/год.
Що особливо цікаво, в цій доступній версії виробник зберіг доволі багате оснащення. Автомобіль комплектується багатоважільною задньою підвіскою, системами ABS та ESP, електронним асистентом паркування, камерою заднього виду, мультимедійним комплексом із двома 12,3-дюймовими екранами, круїз-контролем, безключовим доступом, навігаційною системою та електричним регулюванням зовнішніх дзеркал. Усе це робить модель дуже конкурентоспроможною навіть на тлі дорожчих аналогів.
Варто зауважити, що майже два роки тому попередня дорестайлінгова версія Chery Tiggo 7 у Китаї також пропонувалася з механічною коробкою передач, однак коштувала вона дорожче за нинішню.