Компанія Alfa Romeo готує повернення до сегмента масових спортивних автомобілів, проте нова модель, яка наразі перебуває на стадії концептуального опрацювання, матиме суттєві відмінності від знакового суперкара 33 Stradale. Про це в інтерв'ю британському журналу Car розповів керівник відділу маркетингу і комунікацій італійського бренду Крістіано Фіоріо. Він акцентував, що хоча Stradale суттєво підсилив імідж марки, майбутній спорткар створюватимуть на зовсім інших засадах, у тому числі технічних, економічних та маркетингових.
Alfa Romeo 33 Stradale, представлений минулого року у надзвичайно обмеженому тиражі всього 33 екземпляри, став для бренду більше ніж просто шоукаром або даниною історії. Створений невеликою командою ентузіастів, які працювали над проєктом у вільний від основної роботи час і без відволікання від стратегічних завдань компанії, Stradale символізує майстерність, спадкоємність традицій і здатність італійського бренду створювати емоційно заряджені авто. Його вплив на популярність Alfa Romeo виявився значно ширшим, ніж дозволяє припустити мізерний тираж: завдяки активній присутності в відеоіграх, колекційних моделях, рекламних кампаніях та серед дизайнерських аксесуарів, Stradale став іконою сучасного брендингу Alfa Romeo.
Утім, майбутній спорткар, який має знову вивести бренд у масовий спортивний сегмент, створюється зовсім за іншим принципом. За словами Крістіано Фіоріо, його розроблять на масштабованій платформі STLA Large - це нова модульна архітектура концерну Stellantis, що дозволяє створювати великі задньо- або повноприводні моделі з електричними чи гібридними силовими установками. Фіоріо натякнув, що в розрахунок беруть можливість використання 2,9-літрового бензинового двигуна V6, який може поєднуватися з гібридним приводом. Саме цей агрегат уже зарекомендував себе на моделях Giulia та Stelvio Quadrifoglio.
Водночас, як зауважує видання Car, технічні особливості платформи STLA Large накладають низку конструктивних обмежень. Зокрема, мова йде про мінімальну довжину кузова - 4,7 метра, а це автоматично виводить новий спорткар за межі традиційного компактного сегмента. Більше того, як зазначає журнал, довжина автомобіля потенційно може наблизитися до розмірів нового Dodge Charger, який побудований на цій самій платформі і має 5,25 метра в довжину. Таким чином, майбутній Alfa Romeo радше стане європейським аналогом американських масл-карів, ніж класичним італійським купе середнього класу.
У цьому контексті важливою є фінансова доцільність проєкту. Alfa Romeo, що входить до групи Stellantis, сьогодні знаходиться на етапі стабілізації і реструктуризації. Крістіано Фіоріо підкреслив, що рішення про випуск нового спорткара ухвалять лише тоді, коли компанія переконається в тому, що проєкт буде не лише іміджевим, але й економічно обґрунтованим. Поки ж бренд зосереджений на оновленні основної лінійки моделей, оптимізації витрат і досягненні прибутковості на ключових ринках.