До флоту логістичної компанії SAIC Anji Logistics, що є дочірнім підприємством китайського автогіганта SAIC Group, приєдналося нове судно типу «ро-ро» під назвою Anji Ansheng, яке наразі вважається найбільшим у світі серед свого класу. Його вантажомісткість становить 9500 автомобілів, що дозволяє йому перевершити попереднього рекордсмена - судно BYD Shenzhen, здатне перевозити до 9200 одиниць автотранспорту за один рейс.
Свій перший рейс новітнє судно Anji Ansheng здійснило 15 травня 2025 року, вирушивши з Китаю до Європи. Таким чином воно стало 35-м судном у складі флоту SAIC Anji Logistics, який наразі є найбільшим у Китаї спеціалізованим флотом для комплексної логістики автомобілів. До флотилії компанії входять різноманітні типи суден: 11 річкових суден, 9 внутрішньоторговельних океанських та 15 зовнішньоторговельних океанських суден. Весь флот створено з урахуванням сучасних вимог до логістики та автономного керування, що робить його першим подібним комплексним автологістичним флотом у КНР.
SAIC Anji Logistics позиціонує себе як найбільшу у світі компанію в галузі логістики автомобілів, і активно розвиває власну судноплавну інфраструктуру для забезпечення глобального експорту китайського автопрому. Згідно з офіційними планами, до 2026 року кількість зовнішньоторговельних океанських суден у флоті компанії має зрости до 22 одиниць. Географія маршрутів буде охоплювати ключові напрямки експорту: Західну Європу та країни Середземномор'я, Мексику, західне узбережжя Південної Америки, держави Південно-Східної Азії, Австралію та Нову Зеландію, Близький Схід, а також інші важливі регіони для автомобільного експорту Китаю.
Варто зазначити, що логістичний прорив SAIC Anji Logistics є не лише питанням транспортної ефективності, а й демонстрацією прагнення Китаю до повного контролю над ланцюгами постачання у стратегічно важливій для держави галузі. Створення високотехнологічного флоту, здатного перевозити десятки тисяч автомобілів щотижня в різні куточки світу, є вагомим кроком до зміцнення експортного потенціалу китайських автовиробників. Саме такі інфраструктурні проєкти забезпечують підґрунтя для подальшої експансії китайського автопрому на глобальному ринку та зменшують залежність від зовнішніх логістичних операторів.