IVECO бере участь у Tour d'Europe 2025 - ініціативі, що охоплює весь європейський автомобільний ланцюг вартості за участі понад 20 партнерів і спрямована на підвищення обізнаності про роль відновлюваних видів палива у досягненні кліматичної нейтральності до 2050 року, як це передбачено Європейським Зеленим курсом.
IVECO долучається до туру, який стартував у березні в Мадриді, зі своєю новою вантажівкою S-Way LNG на біометані. Компанія демонструє, що відновлюваний газ ефективно знижує викиди CO2 та пропонує реальні рішення для декарбонізації комерційних автомобільних перевезень. Завдяки розвинутій і постійно зростаючій європейській мережі заправних станцій (близько 800 об'єктів), міжнародні маршрути вже можна виконувати, використовуючи лише біо-LNG.
Проєкт триває до червня, і протягом цього часу комерційні автомобілі на біометані, HVO і біоетанолі подорожують Європою, супроводжуючись заходами для діалогу між учасниками ланцюга постачання та представниками влади щодо ефективності відновлюваних видів палива та їх потенціалу декарбонізації у транспортному секторі.
Під час туру випробовуватиметься методологія Digital Fuel Twin від Bosch - рішення, що дозволяє цифрово відстежувати використання відновлюваного палива та викиди вуглецю в усьому ланцюгу постачання шляхом обміну даними між транспортними засобами та заправними станціями.
«Беручи участь у Tour d'Europe, ми прагнемо показати, що біометан - це практичне рішення для далекомагістральних перевезень, що вже доступне сьогодні, пропонуючи безкомпромісні експлуатаційні характеристики, конкурентну загальну вартість володіння та значне скорочення викидів CO2. Вантажівка IVECO S-Way робить цю можливість реальною для наших клієнтів. Завершення туру в Брюсселі має стати закликом до європейських законодавців враховувати біопалива у регулюваннях щодо CO2 завдяки їх потенціалу у декарбонізації вантажної логістики», - заявив Джандоменіко Фіоретті, керівник напрямку розвитку альтернативних приводів у IVECO.
Біометан, вироблений із органічних відходів та залишків, є відновлюваним та циркулярним паливом, яке перетворює відходи на чисту енергію, забезпечуючи екологічні, економічні та соціальні переваги. Це яскравий приклад циркулярної економіки у транспортній сфері.
Повністю сумісний з існуючою європейською інфраструктурою LNG, біометан вже доступний для негайного використання. IVECO тісно співпрацює з провідними європейськими постачальниками газу, гарантуючи, що всі маршрути туру (Італія, Австрія, Німеччина, Франція, Бельгія) забезпечуються на 100% біо-LNG.
Після прес-конференції, яка відбулася у штаб-квартирі Bosch у Турині, вантажівка IVECO S-Way на біометані була представлена на станції Enilive на вулиці Боттічеллі.
IVECO вже понад 20 років впроваджує альтернативні приводи - від перших автомобілів на природному газі до сьогоднішніх повних лінійок LNG/CNG та біо-LNG/CNG, активно відповідаючи на виклики енергетичного переходу.
Участь у Tour d'Europe відповідає ширшій багатоенергетичній стратегії IVECO, яка спрямована на надання різноманітних, зрілих технологій, що задовольняють потреби транспортної галузі у декарбонізації. Ця стратегія базується на співіснуванні кількох типів приводу, таких як HVO, біометан, електрика і водень - залежно від конкретних завдань і доступної інфраструктури.
Цей технологічно нейтральний підхід дозволяє клієнтам вже сьогодні обрати оптимальне рішення для свого бізнесу, прискорюючи перехід до транспорту з нульовими викидами без шкоди для продуктивності чи прибутковості.
IVECO бере участь у турі з новітньою вантажівкою S-Way LNG, оснащеною двигуном xCURSOR 13 Natural Gas від FPT Industrial потужністю 500 к.с. та запасом ходу до 1700 км. Завдяки вдосконаленій аеродинаміці та силовому агрегату, ефективність споживання палива та зниження CO2 покращились на 11% порівняно з попередньою моделлю. Після нормалізації цін на газ ці вантажівки стали стратегічним рішенням для оптимізації загальної вартості володіння (TCO).
IVECO залишається відданою інвестиціям у сталий розвиток інновацій, пропонуючи своїм клієнтам транспортні засоби, що захищають довкілля та підвищують операційну рентабельність.