Італійський стартап Automobili Mignatta офіційно представив свою дебютну модель - спідстер під назвою Rina, що поєднує дух класичних спорткарів середини минулого століття з передовими композитними технологіями. Новинка стала втіленням ностальгійного образу двомісних спортивних машин кінця 1950-х - початку 1960-х років, але створена з акцентом на сучасну інженерію та мінімалізм у всьому, окрім водійського задоволення.
Автомобіль побудований на легкому монококу з армованого кевларом вуглепластику, вага якого становить лише 70 кілограмів. Це дозволяє знизити загальну масу автомобіля до мінімуму, забезпечивши співвідношення потужності до ваги на рівні близько 500 кінських сил на тонну. Таким чином, Rina позиціонується не лише як естетично витончена машина, а й як потужний та швидкий спідстер, призначений виключно для досвідчених водіїв, які цінують аналоговий підхід до керування.
Переглянути цей допис в Instagram
Під капотом розташовано доопрацьований атмосферний V8 Ford Coyote, модернізований інженерами Italtechnica Engineering. Двигун зміщено глибоко всередину кузова задля оптимального розподілу маси, а в парі з ним працює шестиступенева механічна коробка передач, встановлена за схемою transaxle, яка ще більше покращує баланс шасі. Привод у Rina, як і годиться класичному спорткару, задній, з інтегрованим самоблокувальним диференціалом, що дозволяє реалізувати всю доступну потужність на асфальт і дає високий рівень динаміки та керованості.
Водійський кокпіт виконано у вкрай мінімалістичному стилі: відсутні будь-які дисплеї або цифрові екрани, а інтер'єр свідомо позбавлений сучасних розважальних та допоміжних систем. Єдині технологічні «поступки» сучасності - це гідропідсилювач керма та антиблокувальна система гальм (ABS). Усе інше - виключно на відчуттях, інтуїції та майстерності самого водія, що й підкреслює характер автомобіля як справжнього спортивного боліда «старої школи».
Переглянути цей допис в Instagram
Дизайн автомобіля розробив Давіде Дессі - випускник Європейського інституту дизайну, який раніше працював у легендарній студії Italdesign, а також мав досвід співпраці з Audi та низкою китайських виробників. Його бачення поєднало класичні риси із сучасною естетикою, створивши візуально виразний, але технічно вивірений автомобіль.
Виробництво Rina планується у форматі ексклюзивних обмежених серій, орієнтовно 30 одиниць на рік. Початкова вартість спідстера встановлена на рівні 260 000 євро, що автоматично робить його не просто спортивним автомобілем, а справжнім предметом колекціонерського інтересу. Таким чином, Rina не лише розширює унікальний ландшафт європейського нішевого автопрому, а й стає одним із найцікавіших дебютів останніх років серед автомобілів з аналоговою філософією.