Преміальний повнорозмірний кросовер BMW X7 готується до зміни покоління - німецький виробник уже вивів на дороги перші тестові прототипи, які потрапили в об'єктиви фотошпигунів. Попри щільне камуфляжне покриття, яке прикриває майже весь кузов автомобіля, вдалося зафіксувати ключові елементи нового дизайну, що засвідчує еволюційний характер змін. На відміну від моделей, які створюються в рамках концепції Neue Klasse, нове покоління BMW X7 зберігає знайому стилістику, не відмовляючись від фірмових рис.
Серед візуально помітних змін виділяється знайома фірмова решітка радіатора, яка, ймовірно, залишиться однією з домінуючих частин передньої частини авто, хоча й виглядає модернізовано завдяки інтеграції з новими двоярусними фарами. Це рішення дозволяє зберегти впізнаваність моделі, водночас підкреслюючи її сучасність. Передній бампер також зазнав змін - тепер він має виразний широкоформатний повітрозабірник, який робить силует авто ще агресивнішим. Ще однією деталлю, яка привертає увагу, стали дверні ручки нового зразка, що стилістично нагадують ті, що встановлюються на електричному Ford Mustang Mach-E, - вони майже повністю врівень із поверхнею кузова, що сприяє покращенню аеродинаміки.
Силует кросовера доповнює підвищена поясна лінія, яка візуально робить авто більш стрімким та динамічним. У задній частині помітні інші ліхтарі, які мають нову графіку і, ймовірно, будуть об'єднані декоративною планкою або світлодіодною смугою. Новий подовжений спойлер на даху доповнює спортивний образ, як і чотири патрубки вихлопної системи, що виразно свідчать про присутність потужних двигунів під капотом. Крім того, змінилася й конструкція заднього бампера: тепер виїмку для номерного знака перенесено безпосередньо з дверей багажника на бампер, що відповідає новому стилістичному підходу. Автомобіль тестується на великих легкосплавних колесах з багатоспицевим дизайном, за якими чітко видно сині гальмівні супорти - деталь, що натякає на використання спортивних гальмівних систем, і, можливо, вказує на M-пакет або навіть прототип версії M Performance.
Відомо, що нове покоління BMW X7 створюється на платформі CLAR-WE, яка дозволяє максимально гнучко компонувати силові установки. На основі цієї архітектури можна реалізовувати як традиційні бензинові й дизельні двигуни, так і електрифіковані силові агрегати. Зокрема, інсайдери підтверджують, що поряд із двигунами внутрішнього згоряння в модельній лінійці з'явиться і повністю електрична версія, яка, ймовірно, отримає індекс iX7. Це буде перший електрокросовер такого класу в родині X7, і його поява засвідчить подальшу електрифікацію великогабаритних моделей BMW, що відповідає амбітним планам компанії з декарбонізації виробництва.
Варто нагадати, що BMW X7 вперше дебютував у 2018 році й став найбільшим SUV марки, зосередженим на поєднанні високого рівня комфорту, преміального оснащення та динамічних характеристик. Модель знайшла численних прихильників у Північній Америці, на Близькому Сході та в Китаї, де великий розмір кузова, третій ряд сидінь і престиж німецького бренду мають особливу цінність для клієнтів. Зміна покоління покликана не лише вдосконалити вже існуючі переваги, а й адаптувати автомобіль до нових екологічних норм та очікувань преміальної аудиторії.
Поки що дата офіційної прем'єри нового BMW X7 залишається невідомою, однак з огляду на ранній етап випробувань, можна припустити, що дебют відбудеться не раніше 2026 року, а серійне виробництво стартує у 2027-му. До того часу BMW, ймовірно, продовжить тестування різних конфігурацій, у тому числі з гібридними силовими установками та електричним приводом, щоб у майбутньому задовольнити попит на великі кросовери з нульовими викидами.