Great Wall підтвердив розробку дизеля V6 для позашляховиків Tank

23:43 08.05.2025
Great Wall підтвердив розробку дизеля V6 для позашляховиків Tank

Компанія Great Wall Motor підтвердила розробку нового дизельного двигуна V6, який призначений для майбутніх поколінь повнорозмірних позашляховиків Tank і пікапів преміум-класу Shanhai Poer. Про це особисто заявив голова ради директорів концерну Джек Вей. За словами керівника, наразі у GWM вже є два дизельні агрегати об'ємом 2,0 та 2,4 літра, створені на спільній платформі, однак компанія активно працює над принципово новим трилітровим мотором із V-подібним розташуванням шести циліндрів. Цей крок знаменує собою важливий етап у розвитку модельного ряду Tank, адже дозволить бренду ще впевненіше позиціонувати себе на ринках, де потужні дизелі залишаються у високому попиті.

Новий 3,0-літровий дизельний V6 стане стратегічним доповненням до силової гами позашляховиків Tank 500 та Tank 700, а також великогабаритних пікапів серії Shanhai Poer, що мають амбіції конкурувати з такими гравцями, як Toyota Tundra, Ford F-150 чи Ram 1500. Очікується, що новий мотор дозволить суттєво підвищити тяглові характеристики автомобілів, зробивши їх придатними до перевезення важких вантажів і пересування у важких умовах бездоріжжя. З огляду на сучасні тенденції в офроуд-сегменті, де дедалі більше покупців шукають поєднання потужності, витривалості та технологічної довершеності, новий V6 стане серйозною перевагою.

Варто зазначити, що нині дизельні силові агрегати вже використовуються в моделях Tank 300 та Tank 400, де встановлено двигун GW4D24 об'ємом 2,4 літра. Цей мотор видає до 186 кінських сил і 490 Нм крутного моменту. Проте саме для важчих та більших моделей цієї потужності може виявитися замалою, що й стало одним із головних стимулів до розробки нового дизельного V6. Водночас у сегменті масових пікапів Great Wall Poer досі застосовується 2,0-літровий турбодизель GW4D20 з потужністю до 166 к.с. та крутним моментом у 400 Нм, який добре відомий, зокрема й російським споживачам. Натомість 2,4-літровий дизель з'явився на ринку нещодавно й поки ще не набув широкого розповсюдження.

Що цікаво, ще зовсім недавно в самому GWM ставилися до дизельних моторів досить обережно, вважаючи їх недостатньо престижними для преміального позиціонування бренду Tank. Але за останні роки підхід компанії змінився. Причиною цього стали конкретні ринкові запити: у багатьох регіонах, включаючи Близький Схід, Австралію, Південну Африку, а також деякі європейські країни, дизельні позашляховики залишаються затребуваними, особливо там, де вартість пального висока, а клієнти очікують високої тяги при мінімальному споживанні пального. У цьому контексті GWM прагне задовольнити інтереси ширшої аудиторії, яка звикла до дизельної динаміки й витривалості, яку досі пропонують такі гравці, як Lexus, Mercedes-Benz, а донедавна й Cadillac.

За словами Джека Вея, виробництво нового дизельного V6 планується розпочати до 2027 року. Це означає, що найближчі два роки компанія витратить на розробку, тестування та сертифікацію агрегата. Ймовірно, новий мотор стане ключовим елементом у наступному етапі глобальної експансії бренду Tank, що прагне закріпитися не лише на внутрішньому китайському ринку, а й активно розвиває свою присутність за межами КНР. Новий силовий агрегат дозволить запропонувати покупцям широкий вибір - від бензинових і гібридних до дизельних модифікацій.

Для шанувальників традиційно потужних бензинових моторів компанія також готує приємну новину: ведеться активна робота над створенням нового V8, який має стати флагманським у модельній гамі. Таким чином, GWM демонструє гнучкість та стратегічну далекоглядність, пропонуючи двигуни на всі випадки життя - як для економічного щоденного використання, так і для справжніх поціновувачів потужності та витривалості.


Источник: Мотор
Фото: GWM
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024