На заводі Mercedes-Benz у місті Чарльстон, що у Південній Кароліні (США), відбулася знакова подія для німецького автовиробника - з конвеєра зійшов п'ятимільйонний фургон Sprinter. Ювілейною моделлю став повністю електричний eSprinter, який компанія передала своєму давньому партнеру - міжнародній логістичній корпорації FedEx. Варто зазначити, що FedEx є не лише одним із чотирьох найбільших клієнтів бренду, але й першим масштабним оператором комерційних фургонів Mercedes-Benz у США.
Завод Mercedes-Benz Vans Charleston (MBV), на якому зібрано ювілейний автомобіль, було відкрито у 2006 році й він є єдиним виробничим підприємством марки з випуску фургонів у Північній Америці. Саме тут зосереджено виробництво моделей Sprinter та Metris, які призначені як для внутрішнього ринку США, так і для інших країн регіону. У 2018 році завод пройшов масштабну модернізацію, яка стала відправною точкою для запуску третього покоління Sprinter. У межах оновлення підприємство отримало зварювальний та фарбувальний цехи, було розширено складальну лінію, а також впроваджено новітні технології, включаючи цифрові навчальні програми для працівників та безпілотний транспорт для перевезення компонентів. Наразі штат MBV Charleston налічує понад 1600 співробітників.
У 2024 році Mercedes-Benz інвестував додаткові 50 мільйонів доларів у розвиток підприємства з метою налагодження виробництва повністю електричної версії eSprinter. Цей фургон є відповіддю на глобальний попит на екологічно чистий транспорт для доставки та розвезення товарів. Новий eSprinter став не лише символом переходу компанії до сталого розвитку, а й частиною стратегічної програми електрифікації модельного ряду Mercedes-Benz Vans.
До слова, поточний рік є також ювілейним для моделі Sprinter - виповнюється 30 років з моменту її першого дебюту. Автомобіль, який прийшов на зміну серії TN (T1), із самого початку зарекомендував себе як інноваційний і універсальний фургон, що відповідає найвищим вимогам ринку. Вже у 2006 році, з появою другого покоління, Sprinter здобув статус безумовного лідера у своєму сегменті. А з третьою генерацією, яка з'явилася у 2018 році, Mercedes-Benz суттєво розширив можливості моделі завдяки цифровим сервісам та підключеним функціям.
На сьогодні Sprinter пропонується у понад тисячі варіаціях, які враховують не лише тип кузова, а й різні варіанти приводу (включаючи передній, задній та повний), трансмісій, вантажопідйомності та комплектацій. Для моделей з переднім приводом, приміром, доступна 9-ступенева автоматична коробка передач з гідротрансформатором - одна з найефективніших у своєму класі. Виробництво Sprinter здійснюється одразу на трьох заводах - у Чарльстоні (США), Дюссельдорфі та Людвігсфельді (обидва - Німеччина), що забезпечує глобальне покриття попиту та стабільні постачання.
Таким чином, п'ятимільйонний Sprinter не лише є символом інженерного успіху Mercedes-Benz у сфері комерційного транспорту, а й свідченням довготривалого стратегічного бачення, яке поєднує інновації, сталість і клієнтоорієнтованість.