Компанія BMW переглянула стратегію розвитку електромобілів і внесла важливі зміни до концепції майбутньої моделі BMW i2. Новинка стане повноцінним чотиридверним седаном із заднім або повним приводом, орієнтованим на драйверську аудиторію. Такий крок означає остаточну відмову від попередніх планів створити компактне двохдверне купе, яке могло б продовжити традиції спортивних моделей молодших серій. Хоча минулого року очікувалося, що i2 вийде у формі кросовера з купеобразним кузовом, натомість BMW вирішила зосередитися на класичному чотиридверному виконанні.
Модель BMW i2 стане частиною нової лінійки доступних електромобілів, які покликані привабити молоду аудиторію та водночас зберегти фірмову спортивну ДНК бренду. Це важливо, оскільки саме в сегменті компактних автомобілів, за словами керівника підрозділу управління продуктами BMW Бернда Кёрбера, компанія бачить великий потенціал для зростання. Він наголосив, що такі моделі відіграють критичну роль у залученні нових покупців і забезпеченні стійкого попиту, тож BMW не збирається найближчим часом відмовлятися від моделей першої та другої серій з двигунами внутрішнього згоряння.
Паралельно з i2 компанія працює над BMW i1, який матиме кузов п'ятидверного хетчбека. Обидві моделі - i1 та i2 - будуть створені на новій електричній архітектурі та отримають батареї шостого покоління Gen6, які обіцяють суттєво збільшену енергоефективність, більшу дальність ходу та швидшу зарядку. Проте вихід цих новинок на ринок запланований лише на кінець поточного десятиліття.
На сьогодні сімейство BMW 2-Series охоплює кілька різних кузовів, зокрема купе, кабріолет, седан і компактвен, причому деякі моделі навіть базуються на різних платформах. Проте в найближчому майбутньому електрифікована лінійка навряд чи зможе похвалитися таким же різноманіттям. Перехід до електричної мобільності вимагатиме від BMW зосередженості та дисципліни у виборі форматів, що на старті означатиме обмежену кількість варіантів.
Таким чином, BMW i2 стане не лише черговим електромобілем у портфелі бренду, а й спробою зберегти водійське захоплення навіть у сегменті доступних міських моделей. Новий підхід до форм-фактора, відмова від концепції i3 як купе-кросовера і чітке позиціонування i2 як драйверського седана вказують на серйозний перегляд цінностей, які BMW хоче зберегти у добу електрифікації.