Компанія Audi продовжує оновлювати модельний ряд A5, і після прем'єри модернізованих версій A5 та S5, що відбулася влітку минулого року, виробник готується представити топові модифікації RS5 і RS5 Avant. Перші прототипи цих високопродуктивних новинок вже зафіксовані фотошпигунами під час тестувань на трасі Нюрбургринг, що є традиційним випробувальним полігоном для німецького автовиробника. Незважаючи на щільне камуфляжне покриття кузова, деякі елементи дизайну та технічні особливості вже можна розглянути.
Оновлені RS5 і RS5 Avant візуально слідують стилістиці нового S5, зберігаючи загальну форму передньої частини. Проте у виконанні RS-модифікацій бампер був доопрацьований: він отримав більші повітрозабірники з агресивнішим наповненням, що свідчить про прагнення поліпшити аеродинаміку та ефективніше охолоджувати вузли силової установки. Значно помітнішими є зміни в задній частині кузова. Автомобілі отримали абсолютно новий задній бампер з інтегрованим дифузором, а також масивні овальні патрубки вихлопної системи, що є фірмовим елементом RS-лінійки. Нові горизонтально розташовані світловідбивачі підкреслюють ширину кузова та додають спортивного акценту.
Серед інших помітних змін варто відзначити вентиляційні отвори в передніх крилах, які покликані покращити відведення тепла від гальм або моторного відсіку, а також нові бокові спідниці з яскраво вираженим спортивним профілем. Ще однією інтригуючою деталлю є помічений на лівому задньому крилі зарядний порт, що чітко натякає на гібридну силову установку. Це може свідчити про те, що Audi серйозно налаштована поєднати бензинову динаміку з електрифікацією навіть у своїй найпотужнішій серії середньорозмірних седанів та універсалів.
Офіційної інформації про силову установку поки що немає, однак за даними джерел, нові RS5, імовірно, оснащуватимуться модернізованим 2,9-літровим V6 з подвійним турбонаддувом, який раніше використовувався в RS4. Цей мотор розвивав 450 кінських сил та 600 Нм крутного моменту. Однак у новій генерації його можуть поєднати з електродвигуном, що не лише зменшить викиди CO2, але й дозволить суттєво збільшити загальну потужність автомобіля. Це також дозволить Audi краще конкурувати з такими моделями, як Mercedes-AMG C63 S E Performance, що вже активно використовує гібридну технологію.
Очікується, що майбутній RS5 отримає також вдосконалену спортивну підвіску, адаптивну систему керування жорсткістю амортизаторів, а також високопродуктивну гальмівну систему з більшими дисками та багатопоршневими супортами, яка дозволить контролювати динамічний потенціал навіть під час інтенсивного навантаження на треку. Новинка має всі шанси стати не лише найпотужнішою у своєму класі, а й найбільш технічно досконалою RS-моделлю середньорозмірного сегмента від Audi.
Дата офіційного дебюту нових RS5 і RS5 Avant поки залишається невідомою, однак враховуючи активну фазу дорожніх тестів, прем'єра може відбутися вже до кінця поточного року, що дозволить вивести автомобілі на ринок у 2026 модельному році.