Chery хоче переосмислити роботу дилерських центрів, запровадивши роботів-консультантів замість людей. Перший такий робот-гуманоїд був вперше представлений на Шанхайському автосалоні.
Підрозділ китайського автовиробника запроваджує нового робота AiMOGA для роботи в якості псевдоконсультанта з продажу у власних дилерських центрах в Малайзії, пише Motor1.
Перший такий робот у формі жінки в натуральну величину представили на автосалоні в Шанхаї, де «вона» віталась з відвідуючими, танцювала й брала участь в інтерактивних іграх та дискусіях. Щоб розуміти мову та відповідати в контексті, роботизований консультант використовує штучний інтелект «CheryGPT» й DeepSeek AI.
Однак, демонстраційне відео, яке показує AiMOGA в дії, розкрило головний мінус такого продавця. Річ у тім, що робот використовує різноманітні штампи та кліше, якими користуються реальні консультанти дилерських центрів ще з 1950-х років.
Наприклад, пропонуючи автомобіль потенційним клієнтам AiMOGA не розповідає про його унікальні переваги над конкурентами, а просто описує очевидні речі, такі як «витончений профіль» та «зручні сидіння», додаючи в кінці своєї промови питання на кшталт «дуже вражаюче, правда ж?». Помітно, що технологія все ще потребує суттєвого доопрацювання.
Проте, наразі будь-яка людина може зайти в Інтернет й знайти безліч детальної інформації про конкретний автомобіль всього за декілька хвилин. Через це потреба в обізнаному консультанті, навіть роботі зі штучним інтелектом, поступово знижується.