На автосалоні в Шанхаї непоміченою залишилася прем'єра німецької марки. Без зайвого шуму Mercedes-Benz показав «розтягнутий» CLA третього покоління. Для китайського ринку цю прем'єру складно переоцінити: на місцевому заводі Beijing-Benz вперше локалізують модель на платформі MMA. Седан показали у вигляді електромобіля CLA 300 L: під унікальним індексом начинка європейського CLA 250.
Китайський CLA трохи довший за «глобальний»: колісна база збільшена на чотири сантиметри (до 2830 мм). Аналогічно зросла габаритна довжина (до 4763 мм). Така скромна надбавка стала сюрпризом. З інших нововведень - збільшені на сантиметр подушки заднього дивана і м'якші бічні валики. А ще в Шанхаї вперше публічно показали седан без обвісу AMG.
Технічних змін у версії для Піднебесної немає: базовий CLA 300 L повторює європейську версію з індексом «250», оснащується єдиним електромотором ззаду (272 к.с. і 335 Нм). За китайським стандартом CLTC батареї ємністю 85 кіловат-годин вистачить на 866 кілометрів, хоча європейський цикл WLTP вказує на більш реалістичні 792 кілометри. Щодо салону відмінностей для різних ринків немає.
Передбачається, що першим ринком для Mercedes-Benz CLA все-таки стане Європа, і електромобілі з'являться у місцевих дилерів у липні. У Китаї седан чекають ближче до кінця року, адже поки що не відбулася навіть сертифікація. Ще на підході універсал CLA Shooting Brake, але такий кузов очікують не на всіх ринках.