Компанія BMW офіційно розпочала продажі нової версії M2 з чотирициліндровим двигуном, однак із суттєвим нюансом: мова йде виключно про гоночний болід BMW M2 Racing, який не має допуску для використання на дорогах загального користування. Ця версія моделі є спеціально підготовленою для треків та аматорських чемпіонатів і має суттєві технічні відмінності від дорожньої M2. Замість звичного трилітрового рядного шістициліндрового двигуна S58, який використовується у серійних моделях M2, на болід встановлено дволітровий турбомотор B48.
Видалення непотрібних для треку опцій дозволило значно знизити споряджену масу автомобіля - майже на пів тонни у порівнянні зі стандартною M2. У підсумку вага гоночного боліда складає всього 1498 кілограмів. Окрім змін у конструкції, інженери встановили каркас безпеки, обов'язковий для участі в офіційних змаганнях. Стартова ціна новинки складає 98 тисяч євро, а перші постачання замовникам плануються вже наприкінці поточного року.
Попри зменшений об'єм і кількість циліндрів, BMW M2 Racing залишається досить потужною машиною. Турбований двигун B48 розвиває 313 кінських сил і 420 Нм крутного моменту, що забезпечує відмінну динаміку, необхідну для змагань. Особливу увагу приділено роботі вихлопної системи - інженери спеціально налаштували її таким чином, щоб втрата двох циліндрів не позначилася на характерному звучанні моделі. Для збереження оптимальної температури роботи двигуна залишено систему охолодження від трилітрової версії, що дозволило майже повністю закрити решітку радіатора суцільною панеллю, зменшуючи аеродинамічний опір.
Особливу увагу також приділено захисту автомобіля під час контактної боротьби на треку: задній бампер виконаний з більш міцних матеріалів і адаптований для витримування легких зіткнень без значних пошкоджень. В інтер'єрі гоночного M2 збережено лише необхідний мінімум для забезпечення безпеки і базового комфорту. Зокрема, залишено кондиціонер і мультимедійну систему iDrive. Стандартні сидіння замінено на гоночні ковші Sabelt із карбоновою основою, а замість традиційних дверних карт встановлені полегшені панелі з текстильними хлястиками для відкривання дверей.
У базовій комплектації встановлені регульовані амортизатори, спортивні гальмівні колодки та аеродинамічний обвіс, оптимізований для трекових умов. Трансмісія залишилася без змін - гоночний BMW M2 Racing оснащується тією ж 8-ступеневою автоматичною коробкою передач ZF, що й дорожня версія моделі.
За інформацією, оприлюдненою BMW Motorsport, гоночний варіант M2 розроблявся виключно для участі в аматорських серіях, таких як BMW M2 Cup, а також для приватних команд і спортсменів. Зазвичай компанія використовує свої гоночні проєкти для тестування рішень, які згодом впроваджуються в серійне виробництво. Проте цього разу BMW прямо визнала, що не має наміру перекладати ідею чотирициліндрових двигунів на свої серійні моделі M. Баварська марка підтвердила відданість шестициліндровим і восьмициліндровим моторам для «заряджених» автомобілів.
Однак у компанії не приховують, що найближчим часом у серійних версіях M2, M3 та M4 очікуються серйозні зміни трансмісії та приводу. Після оновлення ці моделі втратять класичний задній привод і механічні коробки передач. У майбутньому вони будуть доступні виключно з повним приводом і автоматичними трансмісіями, що свідчить про глобальне переосмислення концепції автомобілів BMW M у відповідь на нові вимоги ринку і технологічні тренди.
Таким чином, новий BMW M2 Racing став своєрідним мостом між традиційною філософією бренду і сучасними викликами автоспорту, пропонуючи клієнтам автентичний трековий досвід із високою технологічністю та збереженням духу BMW M.