Японська компанія Maruti Suzuki провела модернізацію своєї популярної моделі Eeco, яка бере початок ще з 1990-х років. Щоб залишитися конкурентоспроможною на одному з найважливіших для бренду ринків - в Індії, компактвен Eeco зазнав серйозних змін до 2025 модельного року.
Автомобіль отримав нові передні сидіння, оновлені карти дверей, а також вперше оснащений боковими передніми подушками безпеки та шторками для всіх рядів сидінь. У зв'язку з цими оновленнями ціна моделі зросла приблизно на п'ять відсотків, і тепер стартує від 569 тисяч індійських рупій, що еквівалентно приблизно 6800 доларам США.
Maruti Suzuki Eeco виготовляється в Індії вже майже чверть століття, а сама базова версія моделі була представлена ще у 1999 році. Незважаючи на те, що конструкція автомобіля морально застаріла, компанія прагне відповідати актуальним вимогам щодо безпеки. Саме тому до фронтальних подушок безпеки, що вже були в стандартному оснащенні, тепер додали бокові подушки та шторки безпеки для всіх пасажирів, що значно підвищує загальний рівень захисту.
Стандартна комплектація Maruti Suzuki Eeco залишається максимально простою: п'ятимісний салон без електросклопідйомників і навіть без кондиціонера, що зберігає базову вартість на мінімальному рівні. Проте за додаткову плату покупцям пропонується варіант із трьома рядами сидінь на шістьох пасажирів та можливістю встановлення кондиціонера. Незважаючи на простоту оснащення, у базовій комплектації вже доступні важливі системи безпеки, такі як система стабілізації та задні паркувальні сенсори, що раніше були недоступні в багатьох моделях цього класу.
Найдорожча версія Maruti Suzuki Eeco обійдеться покупцю в 695 тисяч рупій, що еквівалентно близько 8400 доларам США. Такий варіант оснащений газовим двигуном об'ємом 1,2 літра, потужністю 72 кінських сили, п'ятиступеневою механічною коробкою передач та заднім приводом. Бензинові версії пропонують той самий двигун, але у форсованому виконанні з потужністю 82 кінських сили, що забезпечує дещо кращу динаміку.
Щороку Maruti Suzuki продає понад 100 тисяч компактвенів Eeco, що робить модель однією з найбільш комерційно успішних у своєму сегменті. Вкладення коштів у модернізацію цієї застарілої, проте надзвичайно популярної моделі повністю виправдані високими обсягами реалізації. Водночас покупці, які не потребують трирядного салону, мають можливість за аналогічну вартість розглянути сучасніший варіант - седан Suzuki Dzire, що базується на передньоприводній платформі, з подібною начинкою, але кращими характеристиками комфорту та технологій.