Toyota розкрила головну перевагу нового Prado 250 над «старим»

15:13 26.04.2025
Toyota розкрила головну перевагу нового Prado 250 над «старим»

Компанія Toyota розкрила головну перевагу нового Land Cruiser Prado 250 у порівнянні з попередником. Старший директор з питань зв'язків з громадськістю філії FAW-Toyota У Гуан в інтерв'ю китайському виданню Autohome наголосив, що головною відмінністю моделі шостого покоління стала її простота у керуванні навіть для початківців. За його словами, Land Cruiser Prado 250 дозволяє легко справлятися з бездоріжжям без необхідності у попередньому досвіді водіння по складних трасах, чого не можна було сказати про Land Cruiser Prado 150. Топменеджер підкреслив, що «поріг вхідного досвіду» для водіїв суттєво знижено.

У Гуан детально пояснив, що в умовах гірської місцевості або болотистих районів, де їзда може бути вкрай небезпечною навіть для досвідчених водіїв, за кермом нового Prado достатньо правильно обрати напрямок руху та натискати на педаль акселератора. Усі складні операції з подолання перешкод автомобіль візьме на себе завдяки новітнім системам допомоги водієві. Таким чином, Toyota розширює можливості користування повноцінним позашляховиком навіть для людей без спеціальної підготовки, що, на думку представника компанії, є дуже хорошою новиною для всіх шанувальників активного способу життя.

Крім вдосконалення ходових характеристик, Toyota акцентує увагу на істотному прогресі в оснащенні моделі. Land Cruiser Prado 250 отримав панорамний люк, вбудований холодильник, а також сучасну інформаційно-розважальну систему, яка включає преміальну аудіосистему JBL із 14 динаміками, що забезпечує високоякісне звучання на будь-яких швидкостях і дорогах. Завдяки збереженню постійного повного приводу з міжосьовим диференціалом Torsen, позашляховик не втратив своїх традиційних якостей і залишається придатним для найекстремальніших подорожей, включаючи можливість подолання складних маршрутів, наприклад, до Тибету.

Toyota також зазначає, що нове покоління Land Cruiser Prado значно змінило портрет свого власника. Якщо раніше типовими покупцями були переважно чоловіки старше 50 років, то тепер середній вік власників моделі шостого покоління знизився до 30-40 років. Це позитивна зміна для бренду, яка свідчить про оновлення цільової аудиторії та підвищення привабливості моделі серед молодших водіїв, які шукають комбінацію комфорту, технологічності та можливості підкорювати бездоріжжя без особливого ризику.


Источник: Мотор
Фото: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024