Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій мототранспорту, й визначили найпопулярніші марки у трьох сегментах: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та серед нових мотоциклів.
Сегмент мотоциклів - найбільш залежний від сезонності, серед транспортних засобів, призначених для перевезень пасажирів чи вантажів. На діаграмі видно, як активізується ринок влітку, під час високого мотосезону, та наскільки знижуються обсяги продажів у міжсезоння.
У першому кварталі 2025 року українці купили 13,3 тисячі мотоциклів. При цьому помітно, як щомісяця зростали обсяги торгів у порівнянні рік до року: у І кварталі поточного року куплено на 17% більше мотоциклів, ніж за той самий час 2024 р.
Серед загальної кількості 45,6% мотоциклів були новими (імпортованими з-за кордону), кількісно це 6054 шт.
На внутрішньому ринку було укладено 6184 угоди купівлі-продажу мототехніки, що склало 46,6% від загальної кількості.
7,9% мотоциклів були імпортовані вживаними з-за кордону (1046 шт.).
За окремими підсегментами динаміка торгів мотоциклами, де дуже чітко виражена сезонність, й першочергове значення має порівняння саме рік до року, виглядає наступним чином (1 квартал 2025 до 1 кварталу 2024):
Три позитивних значення динаміки за підсегментами, серед яких найпомітніше збільшення торгів «свіжопригнаними» мотоциклами.
На внутрішньому ринку серед виробників мототехніки у зазначеному періоді переважали японські марки Honda (790 договорів купівлі-продажу) та Yamaha (625 ДКП), а також Geon (445 ДКП).
Імпорт мотоциклів з пробігом у першому кварталі поточного року тримався на японських марках, здебільшого це Honda, Yamaha, Kawasaki та Suzuki. Інші марки не подолали 10% межі частки на ринку.
Новою в Україні переважно купують мототехніку китайських виробників: у першому кварталі вкотре лідерами стали марки Spark (972 перших реєстрації), Musstang (676 ПР), та Lifan (624 ПР).