Компанії Hyundai та KIA зробили важливий крок, почавши розробку власних акумуляторів для своїх електричних транспортних засобів. Метою цього є не лише зниження витрат на виробництво, але й зменшення залежності від зовнішніх постачальників, що сприятиме зміцненню їхніх позицій на ринку електрокарів. Вони зосередилися на розробці літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторних комірок, які мають стати основним компонентом у їхніх нових моделях електромобілів.
Нещодавно був відкритий новий інженерний центр під назвою «Група B», що працюватиме в Південній Кореї. Раніше Hyundai співпрацювала з такими великими постачальниками, як LG Energy Solution, CATL та SK On, однак тепер компанія орієнтується на внутрішні ресурси, що дозволить не тільки значно скоротити витрати, але й поліпшити сумісність акумуляторів із архітектурою власних автомобілів. Крім того, власне виробництво дозволить прискорити науково-дослідні розробки, що є важливим для подальшого вдосконалення продукції.
Розробка власних акумуляторів є важливим кроком для компаній Hyundai та KIA на фоні зростаючої конкуренції на ринку електричних автомобілів. Вона допоможе не тільки знизити собівартість виробництва, але й зробити електричні моделі доступнішими для широкої аудиторії, а також зменшити залежність від нестабільних постачань сировини та компонентів, що є актуальним на сучасному етапі розвитку автомобільної галузі.
З впровадженням нових технологій та акумуляторів компанії сподіваються зміцнити свої позиції на ринку електромобілів і зробити свої моделі більш конкурентоспроможними, знижуючи витрати на виробництво та підвищуючи їхню доступність для споживачів.