Компанія Nissan офіційно підтвердила плани щодо відродження легендарного спорткара GT-R, підкресливши, що нове покоління із заводським індексом R36 не тільки з'явиться, а й має перевершити Porsche 911 на його домашній трасі - Нюрбургринг. Про це в ексклюзивному інтерв'ю виданню Motor1 заявив головний продуктовий стратег Nissan USA Понц Пандікутіра. За його словами, новий GT-R повинен залишитися автентичним і зберегти ДНК моделі - тобто мова не йде про передньопривідний електромобіль із наклейкою GT-R, а про справжній високопродуктивний спорткар.
Як наголосив Пандікутіра, головна мета - знову обігнати Porsche 911 на Нюрбургрингу, адже саме це колись і закріпило статус GT-R як серйозного гравця серед суперавтомобілів. Проте завдання є дуже амбітним: найшвидший серійний Porsche сьогодні - GT3 RS - показав час 6:44.848 на офіційній версії траси Nordschleife.
Щодо технічної складової, нове покоління GT-R, ймовірно, стане електрифікованим. Це зумовлено не лише екологічними нормами, а й загальним розвитком технологій. «Ми не зможемо більше будувати 600-сильні автомобілі без певного ступеня електрифікації. Питання лише в тому, наскільки швидко технології наздоженуть наші амбіції», - пояснив представник Nissan. І хоча серійна версія наразі не знаходиться в активній розробці, підготовка триває за кулісами.
Зауважимо, що компанія завершила виробництво нинішнього покоління R35 лише у березні 2024 року. Водночас новий генеральний директор Nissan Айвен Еспіноза, який сам називає себе «автомобільним фанатом», підтвердив, що марка не планує відмовлятися від знакового імені GT-R. Отже, навіть попри відсутність офіційного релізу, новий GT-R - це лише питання часу. Очікується, що на розробку серійної моделі піде щонайменше чотири роки, що означає потенційний дебют не раніше 2028 року.