Porsche 911 GT3 став найшвидшим серійним автомобілем з МКП

20:00 18.04.2025
Porsche 911 GT3 став найшвидшим серійним автомобілем з МКП

На легендарному треку Нюрбургринг-Нордшляйфе компанія Porsche встановила новий рекорд серед серійних автомобілів із механічною коробкою передач. Модель 911 GT3 у модифікації з шестиступеневою «механікою» та пакетом Weissach подолала 20,832-кілометрове кільце за 6 хвилин 56,294 секунди, ставши найшвидшим авто у своєму класі. Цей результат виявився на 3,633 секунди кращим, ніж у попередника - моделі GT3 покоління 992.1, яка була оснащена роботизованою коробкою передач PDK.

За кермом нового GT3 перебував офіційний тест-пілот бренду Йорг Бергмайстер. Заїзд проходив у сприятливих погодних умовах: температура повітря сягала 12,2°C, а асфальту - 26,6°C. Автомобіль був оснащений легальними для використання на дорогах шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 R (розмірність 255/35 R20 спереду та 315/30 R21 ззаду). Незважаючи на те, що версія з PDK забезпечує швидше перемикання передач і має офіційну динаміку розгону до 100 км/год на пів секунди кращу (3,4 с проти 3,9 с у «механіки»), саме «ручна» коробка дала змогу встановити цей рекорд.

Цей результат вражає ще й тому, що попередній рекорд серед серійних авто з МКП був встановлений у 2017 році на Dodge Viper ACR - тоді коло довжиною 20,6 км було пройдене за 7:01.300. У перерахунку на повне кільце (20,832 км) це відповідало б приблизно 7:05.800, що робить новий 911 GT3 майже на 9,5 секунд швидшим.

Андреас Пройнінгер, керівник лінійки моделей GT у Porsche, пояснив вибір трансмісії для рекордного заїзду: «Все більше клієнтів 911 GT3 обирають шестиступеневу механіку, й вони все частіше запитують, наскільки така версія швидка на Нордшляйфе. Ми вирішили відповісти офіційно. І навіть без PDK та з традиційним механічним диференціалом обмеженого тертя ми змогли показати результат на 3,6 секунди кращий за попередній».

Своїми враженнями поділився і сам Бергмайстер: «Новий 911 GT3 дарує ще більше впевненості при русі на межі. Він стабільніший на нерівностях і бордюрах. А завдяки коротшій на 8% головній парі значно краще тягне при прискоренні, незважаючи на ту ж потужність двигуна - 510 к.с.».

Пілот також зазначив, що попри більшу складність керування на «механіці», саме це додало емоційності заїзду, зробивши його більш захопливим.

Таким чином, Porsche вкотре доводить, що технічна досконалість і правильний баланс між класикою та інноваціями - це шлях до спортивного домінування на трасі, яке можна відчути навіть у серійному автомобілі.


Источник: Porsche
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024