Komatsu показала на Bauma 2025 інноваційний самоскид

14:28 18.04.2025
Komatsu показала на Bauma 2025 інноваційний самоскид

На найбільшій міжнародній виставці будівельної техніки Bauma 2025 у Мюнхені, яка тривала з 7 по 13 квітня, компанія Komatsu вразила публіку прем'єрою нового кар'єрного самоскида - HD605-10, який за багатьма параметрами встановлює нові галузеві стандарти у сфері продуктивності, безпеки та комфорту для оператора. Ця модель стала центральною частиною демонстраційної зони виробника, а її презентація під відкритим небом однозначно засвідчила амбіції Komatsu втримати лідерство у сегменті великовантажної техніки для гірничодобувної промисловості.

Одна із головних технічних переваг нового HD605-10 є збільшена вантажопідйомність - тепер вона становить 64 тонни, а кузов має корисний об'єм 43 м3, що дає змогу перевозити більші об'єми гірничої маси за меншу кількість рейсів, оптимізуючи витрати підприємства. Така модернізація є відповіддю на сучасні виклики у галузі відкритих розробок, де ефективність має безпосередній вплив на рентабельність.

Під капотом самоскида встановлено потужний 23,15-літровий шестициліндровий дизельний двигун, сертифікований за екологічним стандартом Stage V, який розвиває 818 к.с. - на 5,5% більше, ніж у попередника. Це не просто нарощування потужності, а результат оптимізації внутрішніх процесів згоряння та підвищення паливної економічності. Водій може обирати один із трьох режимів роботи двигуна - Power, Economy та Economy Light. У режимах економії потужність зменшується на 5% та 15% відповідно, що дозволяє значно знизити витрати пального при збереженні продуктивності, особливо у ситуаціях, де не потрібна максимальна тяга.

Особливу увагу інженери Komatsu приділили трансмісії. 7-ступенева автоматична коробка передач K-Atomics оснащена функцією Skip-Shift, яка дозволяє перестрибувати через передачі під час руху на підйом, що не лише підвищує плавність ходу, а й зменшує вірогідність втрати вантажу під час транспортування на нерівній місцевості. Окрім того, система автоматичного вимкнення двигуна на холостому ходу допомагає зменшити загальне споживання пального. Користувач може самостійно встановити поріг - від 5 до 60 хвилин простою - після якого двигун автоматично вимикається, зберігаючи ресурси техніки.

Під час спуску самоскид забезпечує стабільність та контроль завдяки системі ARSC (Automatic Retard Speed Control), яка підтримує задану швидкість руху з кроком 1 км/год, а керування швидкістю здійснюється підрульовим важелем у діапазоні ±5 км/год, що на практиці означає максимальну безпеку в умовах гірських кар'єрів і крутих трас.

Для підвищення комфорту оператора застосовано гідропневматичну підвіску, яка пом'якшує нерівності та знижує вібрації. Крім того, кабіна обладнана регульованою рульовою колонкою, а крісло - вентиляцією та підігрівом, що дозволяє водієві залишатися зосередженим та в комфорті навіть протягом тривалих змін. За новими стандартами Komatsu, ергономіка не є бонусом - це обов'язкова складова безпечної й ефективної роботи.

Щодо габаритів, Komatsu HD605-10 справляє враження і візуально: довжина - 10 680 мм, ширина - 5545 мм (включно з дзеркалами), висота - 4400 мм, а з піднятим кузовом - аж 8800 мм. Споряджена маса - 50,3 тонни, при цьому самоскид здатен розвивати швидкість до 70 км/год, що є високим показником для кар'єрної техніки цього класу.


Источник: Komatsu
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024