Індійський електробус для Європи покажуть раніше запланованого

11:34 18.04.2025
Індійський електробус для Європи покажуть раніше запланованого

Індійська компанія JBM Group оголосила про прем'єру нового 12-метрового міського електробуса Eco-Life e12, який був спеціально розроблений для європейського ринку. Його світовий дебют відбудеться вже в червні 2025 року під час UITP Global Public Transport Summit у Гамбурзі - одному з найпрестижніших заходів у сфері міського транспорту. Цей анонс підтверджує амбіції JBM активно виходити на європейський ринок, де зростає попит на інноваційні та екологічні рішення у сфері громадських перевезень.

Перший прототип JBM Eco-Life e12 був представлений ще восени 2023 року на виставці Busworld Europe у Брюсселі, однак відтоді модель зазнала помітного доопрацювання, особливо в частині відповідності новим вимогам ЄС, включно із Загальними правилами безпеки (GSR), які стали обов'язковими для всіх нових транспортних засобів у Євросоюзі.

Масове виробництво Eco-Life e12 стартує в січні 2026 року, проте прийом замовлень розпочнеться вже цього літа, одразу після дебюту на саміті UITP. Така швидкість впровадження на ринок - ознака того, що JBM бачить конкурентні можливості в європейському секторі електробусів, який активно розвивається під тиском кліматичних політик і державних програм підтримки.

Новий електробус буде запропоновано у двох варіантах, які відрізнятимуться по висоті підлоги та типу силової установки. Один із них - низькопідлогова версія з рівнем 340 мм, оснащена центральним електромотором потужністю 250 кВт та портальним заднім мостом, що підходить для класичної міської топографії з частими зупинками та високою інтенсивністю посадки. Інший варіант має вищу підлогу (400 мм) і використовує два електродвигуни по 180 кВт, розташовані безпосередньо на задніх колесах, що забезпечує покращену динаміку, більшу маневреність і потенційну економію простору в салоні.

Пневматична підвіска в обох версіях - незалежна спереду, з функцією kneeling, тобто з можливістю зниження підлоги на 60 мм під час зупинки. Це підвищує доступність транспорту для людей з обмеженою мобільністю, пасажирів з дітьми та літніх осіб - важлива перевага у європейських містах, де рівень інклюзивності є ключовим критерієм.

JBM Eco-Life e12 комплектується літій-залізо-фосфатними акумуляторами (LFP) ємністю 424 кВт·год, що дозволяє забезпечити запас ходу від 400 до 500 км на добу - така формулювання дозволяє інтерпретувати показники в межах реального щоденного використання, а не в лабораторних умовах. Це особливо важливо в умовах, коли автобуси мають виконувати повний графік без дозаряджання впродовж зміни. До того ж LFP-батареї вирізняються вищою стабільністю, довшим ресурсом і термостійкістю, що актуально в умовах спекотного клімату або інтенсивного навантаження.

У салоні новинки - різні варіанти компонування, залежно від модифікації. Низькопідлогова версія має 26 сидінь і вміщує до 56 пасажирів, а версія з підлогою 400 мм - 35 місць для сидіння і загальну місткість до 63 пасажирів. Корпус створено за легкою модульною схемою: кузовні панелі з алюмінію товщиною 1,5 мм, дах і передньо-задні маски виготовлені з композитного матеріалу FRP, що зменшує вагу, підвищує корозійну стійкість і спрощує ремонт.

Водночас кабіна водія адаптована під вимоги європейських норм, зокрема щодо ергономіки, оглядовості та розміщення приладової панелі, що свідчить про глибоку локалізацію продукту під потреби європейських операторів.


Источник: Sustainable Bus
Фото: JBM
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024